اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

راه‌اندازی ۱۱ پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: 11 پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی ۱۱ پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان با توجه به نیاز ساماندهی موتورسیکلت‌ها در مرکز شهر، اظهار کرد: بعد از آرام‌سازی هسته مرکزی شهر و اجرای محدودیت‌های ترافیکی یکی از چالش‌های شهروندان پارک موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روها و اطراف خیابان‌ها است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم مطالبه شورای اسلامی شهر و مردم برای ساخت پارکینگ در هسته مرکزی شهر را نقطه آغاز نهضت ساخت پارکینگ در سال ۹۹ دانست و افزود: با توجه به اختصاص دوباره بودجه دو سال گذشته برای ساخت پارکینگ این طرح با اولویت ساخت پارکینگ موتورسیکلت آغاز شد.

ذاکریان اظهار کرد: چهارراه بازار کوچه وحدت، چهارراه بازار، جنب پاساژ شمس‌العماره، جنب پاساژ الزهرا، تقاطع انقلاب و عمار یاسر، انتهای پارکینگ شرقی تعدادی از پارکینگ‌های مشخص‌شده است.

وی ادامه داد: مقابل صحن حضرت فاطمه(س)، کنار پل علیخانی مقابل دادسرا، مقابل دادگستری، مقابل پاساژ قدس ،کوچه دوم خیابان ۱۹ دی نیز برای پارک موتورسیکلت‌ها آماده‌شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر پارک موتورسیکلت در محدوده‌های مشخص‌شده، بیان کرد: در صورت عدم رعایت ممنوعیت پارک در پیاده‌روها و خیابان‌ها، موتورسیکلت توقیف‌شده و به پارکینگ پارک‌سوار شمالی منتقل می‌شود.

ذاکریان با درخواست از راکبان موتورسیکلت مطرح کرد: رعایت قوانین و مقررات علاوه بر ساماندهی هسته مرکزی شهر و سهولت رفت‌وآمد عابران پیاده در حفظ ایمنی و کاهش سرقت موتورسیکلت‌ها تأثیر بسیاری خواهد داشت.

انتهای پیام/2258

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول