اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲۸ مهر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزان عزت‌پور مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام، گفت: ۱۴۵ فقره تسهیلات با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از زمان ابلاغ تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی( سال۹۸) تاکنون به صندوق‌های خرد محلی در این استان پرداخت شده است.

وی افزود: این صندوق‌های محلی با پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان روستایی منجر به ایجاد کسب و کارهای خانگی می‌شوند.

واحد الفین پتروشیمی مشکل تامین قطعات ندارد

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام، گفت: تمامی ماشین‌ آلات و تجهیزات مورد نیاز واحد بزرگ صنعتی الفین پتروشیمی ایلام خریداری و نصب شده است و مشکلی از نظر تامین قطعات وجود ندارد.

وی افزود: تنها یک نقص فنی جزیی در بخشی از این مجموعه وجود دارد که مربوط به مسائل داخلی واحد است و متخصصان در حال رفع آن هستند تا این مجموعه که سرمایه‌گذاری سنگینی برای آن انجام شده است هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

۱۵.۵ هزار تن کود همزمان با آغاز کشت پاییزه بین کشاورزان ایلامی توزیع شد

محمدعلی اقدسی رئیس سازمان جهادکشاورزی ایلام، گفت: همزمان با شروع کشت پاییزه، ۱۵ هزار و ۵۸۴ تن انواع کود نظیر اوره، فسفات، سوپرفسات ساده و فسفات پتاسیم بین کشاورزان این استان توزیع شد.

وی افزود: این مقدار کود توسط ۴۸ عامل توزیع کودهای شیمیایی در سطح استان به کشاورزان متقاضی تحویل داده شده است.

کشف ۴۸۰ کیلوگرم قهوه قاچاق در ایلام

 مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی ایلام، گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با انجام اقدامات پلیسی و رصد اخبار و اطلاعات واصله و طی هماهنگی با مرجع قضایی، یک انبار دپوی قهوه قاچاق در سطح شهر ایلام را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این انبار ۴۸۰ کیلوگرم قهوه قاچاق و خارجی کشف شد، افزود: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان دو میلیارد ریال برآورد شده است.

نجات جوان ٢۷ ساله در ارتفاعات سد میمه شهرستان دهلران

علی‌اصغر علی‌اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، بیان کرد: عصر دیروز در پی تماس تلفنی با( شماره ۱۱۲) مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات سد میمه شهرستان دهلران بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات هلال احمر بیشه دراز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه از نجات جوان ٢۷ ساله در ارتفاعات سد میمه شهرستان دهلران توسط نجاتگران هلال احمر ایلام خبر داد و افزود: نجاتگران هلال احمر با همکاری نیروهای مردمی و اورژانس با دسترسی به فرد مصدوم که از ناحیه ران، مچ و دست دچار شکستگی شده بود اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول