اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

صرفه جویی بیش از 11 میلیون متر مکعب آب در مشهد

مدیر حفاظت و بهره برداری منابع آب خراسان رضوی با اشاره به گزارش عملکرد آمار مسدودی چاه‌های غیر مجاز در شش ماهه ابتدایی سال جاری، گفت: بیشترین میزان مسدودی چاه‌های غیر مجاز با آمار 363 حلقه چاه مربوط به مشهد است که موجب صرفه جویی ۱۱ میلیون و ۷۱۹ هزار متر مکعب آب شده است.

صرفه جویی بیش از 11 میلیون متر مکعب آب در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، غلامرضا ممدوحی با اشاره به آمار مسدودی چاه‌های غیر مجاز در شش ماهه سال جاری، اظهارکرد: طی این مدت در شهرستان سبزوار ۷۴ حلقه چاه غیر مجاز مسدود شد که موجب صرفه جویی ۵۷۴ هزار متر مکعب آب شده است.

وی با اشاره به اینکه 99 حلقه چاه غیر مجاز نیز در شهرستان نیشابور مسدود شد که از این آمار به میزان یک میلیون و ۲۱۰ هزار متر مکعب آب صرفه جویی شده است، افزود: همچنین 67 حلقه چاه در شهرستان های قوچان، 363 حلقه چاه در مشهد و چهار حلقه چاه در سرخس که به ترتیب به میزان یک میلیون مترمکعب آب، ۱۱ میلیون و ۷۱۹ هزار متر مکعب آب و ده هزار متر مکعب آب صرفه جویی شده است.

مدیر حفاظت و بهره برداری منابع آب خراسان رضوی با بیان اینکه 2 حلقه چاه غیر مجاز در گناباد مسدود شد، که منجر به صرفه جویی 57 هزار متر مکعب آب شده است، خاطرنشان کرد: سه حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان های درگز و 57 حلقه چاه غیرمجاز در تربت حیدریه مسدود شد که به ترتیب به میزان 30 هزار و 300 هزار متر مکعب آب صرفه جویی شده است.

ممدوحی اضافه کرد: همچنین 186 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان تربت جام و 15 حلقه چاه غیر مجاز در خواف مسدود شده که این رقم منجر به صرفه جویی 500 هزار و110 هزار متر مکعب آب شده است.

انتها ی پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول