اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ظرفیت‌های شهرستان بافت باید مدیریت شود

امام جمعه بافت گفت: رشد یک شهرستان بستگی به مدیرانش دارد و باید ظرفیت‌ها را مدیریت کرد، همیشه نمی‌شود به گذشته افتخار کرد.

ظرفیت‌های شهرستان بافت باید مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بافت، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان  اظهار داشت: صلح امام حسن (ع) شرایط ویژه‌ای داشت و شرایط جامعه ایران اصلاً شرایط صلح نیست؛ شرایط ما این‌گونه نیست، نظام اسلامی نیرو دارد، در اوج قدرت و اقتدار هستیم و کشور ایران در منطقه دست برتر را دارد.

امام جمعه بافت تصریح کرد: بخشی از شرایط اقتصادی امروز کشورمان به خاطر مدیریت‌های غلط است و نگاه ما باید به داخل باشد و تا زمانی نگاه ما به انتخابات آمریکا باشد که چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود، این نگاه نگاهی‌ست که نمی‌تواند هیچ‌گاه پیروز باشد.

محمدزاده عنوان کرد: رشد یک شهرستان بستگی به مدیرانش دارد و باید ظرفیت‌ها را مدیریت کرد، همیشه نمی‌شود به گذشته افتخار کرد گذشته یک تجربه خوب است تا شهر را خوب مدیریت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نکات بهداشتی مربوط به کرونا به‌خصوص در جلسات رعایت شود، وضعیت شهرستان در خصوص کرونا قرمز است و نماز جمعه برگزار نمی‌شود.

کشف 4 تن مواد مخدر طی 7 ماه اول امسال

محمود بیدشکی فرمانده انتظامی شهرستان بافت بیان داشت: امنیت 30 درصد بر عهده نیروی انتظامی و امنیتی است و 70 درصد بر عهده سایر دستگاه‌هاست و نیروی انتظامی کم‌کاری سایر دستگاه‌ها را در بخش امنیت جبران می‌کند.

وی گفت: نباید بستر جرم و کانون آن مهیا باشد. هر جا بستر جرم مهیا باشد یک‌سری مشکلات خاص خود را آن منطقه دارد.

بیدشکی خاطرنشان کرد: در یکی از شهرک‌های نوپا زیرساخت روشنایی و جاده به‌خوبی انجام نشد که در این شرایط بستر جرم به‌طورجدی صورت می‌گیرد؛ حفظ امنیت بر عهده نیروی انتظامی است اما زیرساخت بر عهده چه کسی است و چه کسی باید زیرساخت برای امنیت را فراهم کند.

وی بیان کرد: همین‌گونه که فرمانداری و سایر دستگاه‌ها از نیروی انتظامی مطالبه‌گری می‌کنند که در امنیت چه‌کار کردی مسئولان اثرگذار باید پاسخ بدهند چرا بستر جرم در برخی مناطق بالا رفته و زیرساخت در آنجا نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت با بیان اینکه خودحفاظتی، جدی گرفته شود، گفت: بر چه اساس باید سرقت اماکن خصوصی و دولتی ما بالا باشد مگر سیستم‌های دولتی مجهز به دوربین مداربسته و نگهبان نیستند که باید افزایش سرقت را در اماکن دولتی داشته باشیم.

وی عنوان داشت:  143 مورد سرقت در مکان‌های عمومی و خصوصی داشتیم و تنها مشکل در بافت سرقت اماکن دولتی و خصوصی است بقیه جرائم کنترل ‌شده است.

بیدشکی با بیان اینکه خانواده‌ها نظارت بر فرزندانشان را جدی بگیرند، افزود: در هفت ماه قریب به 4 تن کشف مواد مخدر داشته‌ایم همچنین قریب به 200 نفر سارق دستگیرشده‌اند و متأسفانه آمار تصادفات بالا است. راه و شهرسازی و شهرداری در زیرساخت جاده‌ها کمک کنند.

منصور شهابی‌نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان بافت با بیان اینکه جزو رتبه‌های برتر عملکرد در استان بوده‌ایم، اظهار داشت: ارزشیابی عملکرد سال 99 توسط ادارات مدنظر قرار گیرد و برای ارزشیابی عملکرد، ادارات برنامه‌ریزی داشته باشند و به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول