اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بسته حوادث| از کشف کالای قاچاق تا وقوع تصادف زنجیره‌ای با ۶ مصدوم

مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

بسته حوادث| از کشف کالای قاچاق تا وقوع تصادف زنجیره‌ای با ۶ مصدوم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت ناجا، مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع شهید فعال شیراز برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ناجا، فرا رسیدن ماه ربیع الاول و همچنین هفته گرامیداشت ناجا را به همه کارکنان انتظامی و خانواده های گرانقدر آنان تبریک گفت.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: خدمات پلیس به مردم و اقدامات در راستای تأمین نظم و امنیت در ایام کرونا نه تنها کاهش نیافت، بلکه شاهد افزایش آن ها در حوزه های مختلف بودیم، چرا که همواره ایجاد نظم و امنیت برای مردم از وظایف اصلی پلیس است و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی بیان کرد: پلیس با متخلفان و کسانی که قصد دارند با اقدامات خود امنیت مردم را به خطر بیندازند، برخورد شدید و قانونی خواهد داشت و در این راستا با هیچ کسی تعارف نخواهیم داشت.
فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تبریک مجدد هفته ناجا به کارکنان انتظامی، از اقدامات و تلاش های آنان در راستای تأمین نظم و امنیت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

دیدار فرمانده انتظامی فارس با بازنشستگان و کارکنان شاغل ناجا، خانواده شهدا ، تولیت حرم سیدعلاالدین حسین(ع) و تولیت حرم علی ابن حمزه(ع) بخش دیگری از برنامه‌های هفته ناجا بود.

کشف ۱۰۳ راس گوسفند قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۰۳ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

داود امجدی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی لارستان با اقدامات فنی و تخصصی از دپو احشام قاچاق در یک گله‌دانی در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

امجدی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۰۳ راس گوسفند قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر که قصد انتقال احشام را به کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشت دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

موتورسیکلت‌ ۲۰ میلیاردی قاچاق در شیراز توقیف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: ماموران یگان امداد شهرستان شیراز، موفق به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال شدند.

کاووس محمدی بیان کرد: ماموران یگان امداد شهرستان شیرا، حین گشت‌زنی در بلوار شهید رجایی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک شدند.

محمدی با بیان اینکه ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند موتورسیکلت فوق را توقیف کنند، گفت: در این خصوص راکب دستگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت‌ قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مالک برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

۶ مجروح حاصل تصادف زنجیره‌ای

رئیس پلیس راه شمالی استان، گفت: بر اثر برخورد ۳ دستگاه سواری با یکدیگر در محور مواصلاتی شهرستان استهبان، ۶ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف در محور مواصلاتی شهرستان استهبان بلافاصله مأموران به همراه دیگر عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی اولیه مشاهده کردند سواری پراید با ۵ سرنشین، با یک دستگاه ام‌وی‌ام با ۲ سرنشین و یک خودرو پیکان با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

رئیس پلیس راه شمالی استان، بیان داشت: در این حادثه ۶ سرنشین خودرو پراید و ام‌وی‌ام مجروح و راهی بیمارستان شدند.

دهقانی گفت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده سواری پیکان به دلیل توجه نکردن به جلو اعلام کردند.

کشف کالای قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی در ارسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از کشف یک دستگاه بسته‌بندی دستمال کاغذی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

محمدعلی فرهادی گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی این شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی قاچاق کشف شد، بیان داشت: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی ارسنجان با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های پلس، مبارزه با قاچاق کالا است و نیروی انتظامی از طریق تلفن ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه برخورد قاطع با بر هم‌زنندگان امنیت اقتصادی در جامعه است.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول