اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دانش‌آموزان در فضای مجازی با کارهایی فرهنگی هدایت شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: باید با ابتکار، کارهایی فرهنگی و تولید محتوا در فضای مجازی دانش‌آموزان را هدایت و کمک کنیم.

دانش‌آموزان در فضای مجازی با کارهایی فرهنگی هدایت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوش‌قدم عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان شاهرود که با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد، بر همراهی و همکاری مجموعه آموزش و پرورش با بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در راستای افزایش معنویت، ایمان و اعتقاد در قشر دانش‌آموز و فرهنگی تأکید کرد.

وی اظهار کرد: امروز که مدرسه و مسجد و بال‌هایی که می‌تواند به علم و روشنگری و به‌خصوص تربیت دانش‌آموزان کمک کند، به‌نوعی تعطیل شده است، باید هوشیار بود و در این زمینه تلاش کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه متأسفانه گروهی در فضای مجازی و به‌دروغ تربیت بچه‌های ما را به عهده می‌گیرند، گفت: تلاش ما بسیار در این زمینه کم است و باید با ابتکارات، انجام کارهایی فرهنگی و تولید محتوا در فضای مجازی دانش‌آموزان را هدایت و کمک کنیم.

خوش‌قدم با تأکید بر انجام یک کار عملیاتی منسجم و هماهنگ و اثرگذار افزود: جهاد اکبر امروز ما انجام خدمت به دانش‌آموزان معصوم کشورمان است و باید با فعالیت‌های هدفمند دغدغه‌های دانش‌آموزان به‌ویژه در موضوع تربیتی را کاهش دهیم.

سیدمحمد موسوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود نیز در این آیین با تأکید بر تعامل و همکاری و هماهنگی بین آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی، بر افزایش این تعاملات و هماهنگی‌ها در استای اجرای هدفمند برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و معنوی در جامعه تأکید کرد.

در این مراسم با اهدای لوح از زحمات حمیدرضا گل‌محمدی در مدت تصدی مدیریت کانون بسیج فرهنگیان شاهرود تقدیر شد و علی‌اکبر شکوری به‌عنوان مدیر کانون مقاومت بسیج فرهنگیان باقرالعلوم شاهرود حکم مسؤولیت خود را دریافت کرد.

در این مراسم معاونان آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، مسؤولان بسیج دانش‌آموزی حوزه‌های ایمان، کوثر و بسیج رسانه و معاونت‌های بازرسی و نیروی انسانی بسیج سپاه ناحیه شاهرود حضور داشتند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول