اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

نگرانی انگلیس از ابتلای مجدد بهبودیافتگان کرونا

دولت انگلیس هشدار داده که همزمان با شیوع گسترده کرونا در این کشور احتمال ابتلای مجدد افراد بهبود یافته از کرونا به این بیماری به شدت وجود دارد.

نگرانی انگلیس از ابتلای مجدد بهبودیافتگان کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی جی تی ان، پژوهشی که در مورد میزان شیوع ویروس کرونا در انگلیس صورت گرفته نشان می دهد که افرادی که یک بار کرونا گرفته اند نباید تصور کنند که دیگر به این بیماری مبتلا نمی شوند و آنها نیز مانند افراد عادی در معرض ابتلای جدید به کرونا هستند.

* آمار دروغین ابتلا به کرونا در انگلیس

هنوز مشخص نیست افرادی که بعد از ابتلا به کرونا بهبود یافته اند تا چه زمانی نسبت به آن مصونیت دارند و چه زمانی دوباره به این بیماری مبتلا می شوند. اما تحقیقاتی که در این زمینه در انگلیس صورت گرفته حاکیست این زمان نسبتا کوتاه است.

مواد شناسایی شده افرادی که در انگلیس مجددا به کرونا مبتلا شده اند زیاد نیست. تعداد کل کسانی که در انگلیس کرونا گرفته اند نزدیک به 706 هزار نفر است. اما ناظران مستقل می گویند آمار واقعی ابتلا به کرونا در انگلیس بسیار بیشتر از رقم ادعا شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول