اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رسانه‌ها تمام کاستی‌های ورزش اصفهان را بیان کنند

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: اصحاب رسانه تمام تلخی شیرینی زشتی زیبایی فعالیت‌های عملیاتی را اداره ورزش و جوانان را رسانه‌ای کنند و اگر ورزش توانسته جایگاه مناسبی برای خود رقم بزند بخاطر حضور اصحاب رسانه است.

رسانه‌ها تمام کاستی‌های ورزش اصفهان را بیان کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد طباطبایی عصر امروز در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: اصحاب رسانه باید تلخی، شیرینی، زشتی، زیبایی فعالیت‌های عملیاتی در اداره ورزش و جوانان را رسانه‌ای کنند و اگر ورزش توانسته جایگاه مناسبی برای خود رقم بزند بخاطر حضور اصحاب رسانه است.

مدیرکل اداره ورزش و جاوان اصفهان گفت: بنده در اوایل مسؤولیت خود گفتم که اگر یک روز هم در اداره ورزش و جوانان باشم برای آن یک روز برنامه دارم و علیرغم وجود کرونا توانستیم بازدیدهای میدانی بسیاری داشته باشیم؛ در حوزه فرهنگی و جوانان اقدامات بسیاری انجام گرفت و هر کسی به نوبه خود مطمئنا برای ورزش زحماتی کشیده است و گام‌هایی که برای ابتلاع به ورزش برداشته است. هدف برای همه همکاران و اصحاب رسانه در اداره کل ورزش و جوانان یکی است.

وی افزود: برای باشگاه‌های ورزشی، هیات‌های ورزشی استان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است، اما ممکن است یکسری کوتاهی‌ها برای اجرایی شدن این تصمیمات صورت گیرد و تمام تلاش این است تا بتوانیم به چشم اندازی که برای خود داشته‌ایم برسیم.

 طباطبایی با اشاره به جلسه دوم شورای راهبردی ورزش استان اصفهان گفت: توانستیم در این جلسه به تحلیل وضعیت فعلی ورزش استان بپردازیم  و برای تدوین یک برنامه درست واتخاذ استراتژی مناسب و برای رسیدن به هدف اداره ورزش و جوانان استان باید تحلیل درستی داشته باشم در غیر این صورت این برنامه دچار نقصان می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: مشکلاتی که پیش روی برنامه های گذشته بود را تحلیل و بررسی کردیم و با اساتید دانشگاهی و فرهیختگان ورزشی استان اصفهان مشورت کرده و در اختیار استاندار و مقام عالی وزارت ورزش قرار داده شد و توانستیم نسبت شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا به تدوین یک برنامه‌ای برای مدیریت این شرایط برسیم که تحرک بیش از بیش جامعه را در برگیرد.

وی ادامه داد: باید اعتقاد راسخ در اجرایی و عملیاتی شدن برنامه‌ها داشته باشیم تا نقاط ضعف و قدرت شناسایی شود. اگر در برنامه دچار مشکل شویم باید تغییر استراتژی دهیم تا به چشم انداز مورد نظر برسیم. 

محمد طباطبایی ضمن اینکه از اصحاب رسانه درخواست کرد تمام تلخی شیرینی زشتی زیبایی فعالیت‌های عملیاتی را اداره ورزش و جوانان را رسانه‌ای کنند گفت: اگر ورزش توانسته جایگاه مناسبی برای خود رقم بزند بخاطر حضور اصحاب رسانه است.

مدیرکل ورزش وجوانان با اشاره به رسیدگی اداره ورزش و جوانان به شهرستان.ها گفت: توانستیم موارد و مباحث و تنگناها را با حضور در شهرستان‌ها بیابیم؛ بیش از ۹۶میلیارد از پروژه‌های عمرانی را پیدا کردیم و اعتبار لازم را اختصاص دادیم تا در سال جدید چندین پروژه خیلی خوب در شهرستان‌ها داشته باشیم؛ در کنار آن بحث استعداد یابی، استعداد پروری در  شهرستان‌ها را پیگیری میکنیم.

در این نشست نرگس قدوسی سرپرست معاونت ورزش بانوان اصفهان با اشاره به مشکلات موجود در حوزه ورزش بانوان افزود: مشکلی که امروزه بیش از بیش در ورزش بانوان به چشم می‌خورد بحث بودجه و تامین هزینه‌های مالی است. اما نتوانستیم با تشکیل کار گروه اقتصادی در سدد آن برآمدیم تا بتوانیم برای بانوان اسپانسر فراهم کنیم. 

سرپرست معاونت ورزش بانوان گفت: با شرایط کرونا و محدودیت‌های تعیین شده ستاد کرونا و ممنوعیت ورزش در فضای بسته با شهرداری و دیگر ارگان‌ها شرایطی برای ورزش کردن بانوان فراهم کردیم.

وی ادامه داد: همچنین آموزش دوره‌های مجازی برای علاقه‌مندان به ورزش، برنامه های تمرینی را تدارک دیده ایم. در حوزه ورزش همگانی، ورزش سالمندان و بانوان در تلاش برای فراهم کردن شرایط برای ورزش در خانه هستیم. این برنامه با نام ورزش در همسایگی صورت گرفته است. مردم می‌توانند در  بوستان‌ها اپارتمان‌ها و... افرادی معرفی کنیم که با حداقل امکانات و هزینه‌ها بدون نیاز به خروج از منزل فعالیت بدنی خود را داشته باشند.

نرگس قدوسی در پایان گفت: در هفته تربیت بدنی در کنار برنامه‌هایی که در فضای باز صورت می‌گیرد برنامه‌های مجازی و انگیزشی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول