اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف 370 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آمل/ 105 تن چوب قاچاق در آمل ضبط شد

فرمانده انتظامی آمل با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 370 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط شد، گفت: میزان 105 تن انواع چوب‌آلات قاچاق جنگلی در مدت مشابه در این شهرستان کشف شد.

کشف 370 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آمل/ 105 تن چوب قاچاق در آمل ضبط شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نعمت‌الله آزادی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبر، به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت یکی از مهمترین نعمت‌های خداوند است که باید همیشه قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه نقش مردم در برقراری امنیت بسیار مهم و ارزشمند است، افزود: پلیس در مواجهه با چالش‌های اجتماعی مدیریت مطلوب را در دستورکار دارد و نقش مدیریت مطلوب در تعطیلی بازار، ایام کرونا، برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی و استقبال و خاکسپاری شهدای خان‌طومان ملموس بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام دو مأموریت ناجا در پلیس ۱۱۰ و پلیس ۱۹۷ با توجه به مؤلفه‌های مردم‌محوری و جامعه‌محوری، تصریح کرد: ایجاد نظم، آرامش عمومی، تقویت اعتماد مردمی و جلب اعتماد، مقبولیت در جامعه و جذب مشارکت‌های مردمی برای اجرای هرچه بهتر مأموریت‌های محوله از دیگر وظایف ناجا است.

این مسؤول با اشاره به اینکه ۸۲ درصد از مراجعات مردمی به کلانتری و پاسگاه‌ها با ابراز رضایت از نیروی انتظامی همراه است، بیان کرد: در بحث مبارزه با ارازل و اوباش می‌توان گفت این افراد در استان مازندران و شهرستان آمل فضا برای جولان ندارند و جا برای نفس کشیدن آنها از بین رفته است.

آزادی با اعلام اینکه ۶ نفر از ارازل و اوباش نام‌آشنا در این شهرستان طی هفته گذشته در اجرای طرح برخورد با ارازل و اوباش به دام قانون گرفتار شدند، ادامه داد: طی تیراندازی شبانه مدت‌ها قبل در یک شب ۷ نفر دستگیر شده و سرکرده آنها به دام قانون افتاد.

وی با بیان اینکه با گردن‌کشان، ارازل و اوباش در این شهرستان به شدت برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: باید ریشه برهم‌زنان نظم و انضباط جامعه خشکانده شود، هیچ تعارف با این افراد نداریم و سر سوزن کوتاه نمی‌آییم.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان آمل کشف و ضبط شده که بسیاری از این مواد خانمان‌ساز در محور مواصلاتی هراز زمین‌گیر شد، گفت: نسبت به سال گذشته در زمینه کشف و ضبط مواد مخدر با افزایش ۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بودیم.

این مسؤول با بیان اینکه بخش عمده مبارزه با جرایم اقتصادی به قاچاق چوب بازمی‌گردد که متخلفان جنگل‌ها را به یغما می‎برند، افزود: از ابتدای سال تاکنون میزان ۱۰۵ تن انواع چوب‌آلات قاچاق جنگلی در آمل کشف شد.

آزادی با اشاره به اینکه در حوزه استحفاظی آغوزبن تنها در یک روز ۴۴ تن انواع چوب‌آلات کشف و ضبط شد، گفت: در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۰۰ درصدی همراه بودیم.

وی با اعلام اینکه با همکاری دستگاه قضایی و جهاد کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۶۰ پرونده قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز اجرایی شد، بیان کرد: در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ در این بخش ۲۲۵ هزار و ۵۰۰ آزادی‌سازی با تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در زمینه جهاد کشاورزی انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اجرای ۲۷۶ پرونده قلع و قمع بنای غیرمجاز در سایر دستگاه‌ها و نهادها گفت: در مجموع تعداد ۵۳۶ مورد پرونده قلع و قمع بنای غیرمجاز در آمل اجرا شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول