اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گریژمان: گمشده‌ای در بارسلونا /آمار ناامیدکننده ستاره 120 میلیونی

ستاره فرانسوی بارسلونا با اینکه در پست مورد نظرش توسط کومان بازی کرد ولی باز هم نتوانست عملکرد خوبی در این تیم به ثبت رساند.

گریژمان: گمشده‌ای در بارسلونا /آمار ناامیدکننده ستاره 120 میلیونی

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ آنتوان گریژمان در خط حمله بارسلونا به یک مشکل بزرگ بدل شده است. او شب گذشته مقابل ختافه در پست مورد نظرش بازی کرد ولی باز هم نتوانست عملکرد مثبتی از خود به نمایش گذارد.

در 3 بازی اول بارسلونا، گریژمان در پست وینگر راست بازی کرد. عملکرد او به قدری بد بود که خودش از سرمربی جدید بارسایی‌ها درخواست کرد که جایش را تغییر دهد.(در اینجا بخوانید)

گریژمان در پست بال راست نه در بارسلونا و نه در تیم ملی فرانسه نتوانسته خوب بازی کند. او جایش را می‌داند و باید در مرکز خط حمله یا پست مهاجم کاذب بازی کند.

در بازی‌های ملی که هفته گذشته برگزار شد، فرانسه به مصاف کرواسی رفت و گریژمان در پست مهاجم مرکزی برای خروس‌ها به میدان رفت.

ستاره فرانسوی در این بازی عملکرد مثبتی از خود به نمایش گذاشت و توانست گل هم بزند.

او پس از این بازی گفت: احساس خوبی دارم. مربی تیم ملی فرانسه می‌داند که من باید کجا بازی کنم. سعی دارم از این فرصت استفاده کنم و در پستی که برای تیم ملی بازی می‌کنم نهایت توانم را بگذارم چون این پست بهترین جا برای من است. من در اینجا اعتماد به نفس می‌گیرم و این مسئله به خاطر هم‌تیمی ها و مربی‌ام در تیم ملی فرانسه است.

این صحبت‌ها آتش اختلاف را در بارسلونا شعله‌ور کرد و بسیاری معتقدند که او با کنایه نسبت به کومان و حتی بازیکنان صحبت کرده است.

همین مسئله هم باعث شد تا رونالد کومان به صحبت‌های آنتوان گریژمان واکنش نشان دهد و جوابش را بدهد.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: من هیچ مشکلی با آنتوان ندارم. سعی دارم بهترین پست را برای هر فرد انتخاب کنم. یک نفر پست شماره 11، یک نفر پست شماره 10 و یک نفر هم نقش هافبک تخریبی دارد. من اصلا نمی‌خواهم کسی را جای گریژمان بگذارم.

اما در بازی مقابل ختافه، پست گریژمان تغییر کرد و ستاره فرانسوی به آرزویش رسید. او به نقش مهاجم مرکزی بدل شد و مسی به بال راست رفت.

در دقیقه 30 بازی، گریژمان روی پاس خوب پدری صاحب یک موقعیت شد ولی آن را به آسمان کوبید.

این مسئله نشان می‌دهد که گریژمان در بارسلونا اصلا ذهنیت آماده ندارد و کادر فنی نیز نتوانسته تا شخصیت او را در بارسلونا احیا کند.

گریژمان در بارسلونا 28 شوت زده که تنها 2 شوت او به گل بدل شده است. آماری بسیار ضعیف و ناامیدکننده برای ستاره‌ای که 120 میلیون یورو برای بارسلونا آب خورده است.

در فصل گذشته نیز، آنتوان گریژمان در زدن گل آن هم در موقعیت تک به تک ناکام بود. از زمانی که او از اتلتیکومادرید به بارسلونا آمده، این ستاره هنوز نتوانسته خودش را در ترکیب آبی‌اناری‌ها جا بیاندازد.

این موضوع هم از سوی والورده با شکست مواجه شد، هم کیکه ستین و اکنون نیز رونالد کومان در احیای گریژمان ناتوان ظاهر شده است.

بارسلونا سعی دارد در پنجره زمستانی «ممفیس دپای» را خریداری کند. آمدن ستاره شماره «9» به ترکیب بارسلونا این مفهوم را دارد که گریژمان با این عملکرد دیگر جایی در ترکیب کومان نخواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول