اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

یزدانی: سوت مسابقه ما را ۲۰ روز جلو می‌اندازد/لیگ کمک خوبی از نظر مالی است

آزادکار طلایی ایران در المپیک گفت: برگزاری لیگ از نظر مالی و حضور در مسابقات به ما کمک می‌کند.

یزدانی: سوت مسابقه ما را ۲۰ روز جلو می‌اندازد/لیگ کمک خوبی از نظر مالی است

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای المپیک و جهان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهارداشت: از اینکه دوباره در خانه کشتی و اردوهای تیم ملی حاضر شدم خوشحالم.

وی ادامه داد: به خاطر شیوع ویروس کرونا، کشتی 7 ماه تعطیل بود و ما به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می دادیم، خوشبختانه در شرایط آمادگی جسمانی و فنی خوبی قرار دارم و امیدوارم در این مدت کوتاه تا رقابت های جهانی نیز  زیر نظر کادر فنی به آمادگی کامل برسم.

یزدانی در مورد برگزاری رقابت های لیگ گفت: لیگ کمک خوبی به کشتی گیران چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ آمادگی حضور در مسابقات کرد و من نیز با برگزاری یک مسابقه شرایط خود را سنجیدم.

وی افزود: سوت مسابقه باعث می شود که کشتی گیر 20 روز جلو بیافتد و برگزاری مبارزه و سرشاخ شدن با حریفان، در آماده سازی یک کشتی گیر بسیار مؤثر است.

دارنده مدال طلای المپیک در مورد شرایط برگزاری اردو تصریح کرد: فدراسیون همه شرایط را برای ما مهیا کرده و ما با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت قرنطینه به تمرینات خود می پردازیم و هیچ کس حق خروج از اردو را ندارد.

آزادکار وزن 86 کیلوگرم خاطرنشان کرد: هدفی جز قهرمانی در مسابقات پیش رو ندارم و تمام تلاش خود را در این راه خواهم کرد. از مردم عزیز ایران می خواهم که برای موفقیت کشتی گیران در عرصه های پیش رو دعا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول