اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان: اگر خوب کار کنم مدیر بعدی مرا اخراج نمی‌کند / مسی زبان فوتبال را بلد است

رونالد کومان در مصاحبه با مجله هلندی در خصوص شرایط تیم، مسی،‌سوارس، واینالدوم، دپای و مدیریت بعدی صحبت کرد.

کومان: اگر خوب کار کنم مدیر بعدی مرا اخراج نمی‌کند / مسی زبان فوتبال را بلد است

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ رونالد کومان در مصاحبه‌ای مفصل با مجله هلندی AD به ذکر اتفاقات بارسلونا پرداخت.

او گفت: پس از بازی آرژانتین با بولیوی، من یک صحبت مختصری از طریق واتس‌اپ با مسی داشتم. فهمیدم که بازیکنان آرژانتین بسیار در این بازی خسته شده‌اند و من سریع پرسیدم که آیا می‌توانی برای ما مقابل ختافه بازی کنی که فهمیدم مسی سال‌هاست این کار را انجام می‌دهد و مشکلی ندارد.

سرمربی بارسلونا گفت: به خاطر پروتکل‌های بهداشتی برای کرونا، ما باید کمتر با هم ارتباط داشته باشیم. پس از مسابقه همه باید سریعاً از هم خداحافظی کنند و کسی حق ندارد در رختکن بماند. باید سریعاً به رختکن برویم، لباس‌ها به زودی عوض شود و خیلی زود آنجا را باید ترک کنیم.

کومان گفت: زمانی که مربی بارسلونا شدم صحبتی با مسی داشتم و گفتم که می‌خواهم شرایط را تغییر دهم. او خیلی خوب برخورد کرد و صحبت ما از یک جایی دیگر در خصوص تاکتیک، بازی و فوتبال بود. فهمیدم که او بسیار زیاد طرفدار فوتبال است.

وی ادامه داد: پس از آن هفته جنجالی مسی با مدیریت، وقتی به تمرینات بازگشت همه چیز عادی بود. رفتار او فوق العاده بود، انگار وقتی او توپ را می‌بیند می‌خواهد فقط خوشحالی کند و لذت ببرد.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: وقتی در تمرینات در حال پاس و ضربه زدن هستیم، شرودر(دستیار کومان) نصف انگلیسی و نصف اسپانیایی حرف می‌زند. بعضی اوقات هم من به اسپانیایی صحبت می کند ولی این چیزها برای مسی اهمیتی ندارد که شاید متوجه نشود. او سریعا توپ را می بیند و می‌فهمد چه کار باید بکند. مسی زبان فوتبال را به بهترین شکل می داند.

کومان در خصوص خریدهای بارسلونا که در پنجره تابستانی نتوانست آنها را خریداری کند گفت: واینالدوم حس خوبی نسبت به فضا دارد. به نظرم تیم ما باید کمی از عمق استفاده کند مخصوصا زمانی که توپ در اختیار ما نیست. جینی واینالدوم حس خوبی نسبت به فضا و عمق دارد، او می‌توانید به هافبک ما کمک و چیزهای زیادی به ما اضافه کند.

وی در خصوص ممفیس گفت: برای خرید دپای در پنجره زمستانی دوباره تلاش می‌کنیم. من واقعا بازی او را دوست دارم ولی از شرایط اقتصادی باشگاه خبر ندارم. نمی‌دانم آیا می‌توانیم او را خریداری کنیم یا خیر ولی سعی‌مان را در زمستان خواهیم کرد.

کومان در خصوص ستاره‌های جوان خود گفت: آنسو فاتی و پدری بسیار خوب در حال پیشرفت هستند. به نظر من سوارس بازیکن خوبی است ولی اگر در تیم می‌ماند با وجود آنها کمتر می‌توانست در ترکیب بازی کند. وقتی لوئیس رفت، به اتاق ما آمد و خیلی مخصوص با کادر فنی خداحافظی کرد.

کومان تصریح کرد: من یک چیز را می‌دانم. اینکه باید در بارسلونا به خوبی عمل کنم. اگر بتوانم شغلم را به خوبی ادامه دهم به نظرم مدیریت بعدی مرا اخراج نخواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول