اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تحقق سود قابل توجه در شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران ترانسفو

مدیر مجامع گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: با عنایت به برگزاری مجامع 6ماهه عملکرد شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران ترانسفو و انتشار گزارش‌های مالی آنها، شرکت‌ها موفق به تحقق بودجه مصوب خود شدند و اقدامات خوبی برای پیشرفت روند پذیرش سه شرکت زیر مجموعه در فرابورس انجام پذیرفته و سود قابل توجه در شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران ترانسفو شده است.

تحقق سود قابل توجه در شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران ترانسفو

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان امیر محمدی در رابطه با تحقق سود قابل توجه در شرکتهای تابعه گروه صنعتی ایران ترانسفو  اظهار کرد: با عنایت به برگزاری مجامع شش ماهه عملکرد شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران ترانسفو و انتشار گزارش های مالی 6ماهه آنها، خوشبختانه شرکتها موفق به تحقق بودجه مصوب خود شدند و اقدامات خوبی جهت پیشرفت روند پذیرش سه شرکت زیر مجموعه در فرابورس انجام پذیرفته است.

 مدیر مجامع گروه صنعتی ایران ترانسفو با اعلام این خبر گفت: در 6 ماهه نخست سال  شرکت‌های تابعه ایران ترانسفو با وجود مشکلات متعدد و شیوع ویروس کرونا توانستند نسبت به تحقق بودجه مصوب اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان در ٦ ماهه حسابرسی شده است، افزود: امسال مبلغ ١٠٠٦ میلیارد ریال سود خالص کسب نموده که در مقایسه با بودجه سال ، ۱۶۶ درصد آن در ٦ ماهه محقق شده است.

محمدی در ادامه افزود: همچنین شرکت ایران ترانسفو ری نیز در ٦ ماهه سال گذشته شرکت مبلغ ۲۰۳ و در ٦ ماهه حسابرسی شده امسال مبلغ ۵۷۸ میلیارد ریال سود خالص کسب کرده که که در مقایسه با بودجه سال، ۱۸۵ درصد آن در ٦ ماهه محقق شده است.

 مدیر مجامع گروه صنعتی ایران ترانسفو در مورد شرکت عایق های الکتریکی پارس گفت :  در مقایسه با ٦ ماهه سال گذشته معادل ١٥ درصد و در مقایسه با بودجه سال، ۴۲ درصد آن در ٦ ماهه در این شرکت محقق شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تدابیری که از طرف مدیریت ارشد گروه اندیشیده شده و با پیگیری‌هایی که در دست انجام است، شرکت‌های مذکور بتوانند با ظرفیت بسیار خوبی موفق به پذیرش و عرضه در فرابورس شوند و در نیمه دوم سال هم عملکرد به مراتب بهتر کل گروه را شاهد باشیم.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول