اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توزیع ۲۲۰۰ پرس غذای گرم و ۱۱۴ بسته معیشتی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین

۲۲۰۰ پرس غذای نذری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین در دهستان های چوقور طارم سفلی و زوارک الموت شرقی طبخ و بین اهالی توزیع شد.

توزیع ۲۲۰۰ پرس غذای گرم و ۱۱۴ بسته معیشتی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، به مناسبت سالروز شهادت پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم،شهادت امام حسن مجتبی و علی بن موسی الرضا علیه السلام، ۲۲۰۰ پرس غذای نذری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دهستان های چوقور طارم سفلی و زوارک الموت شرقی طبخ و بین اهالی توزیع شد.

در دهستان زوارک به همت خیرین، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی معلم کلایه و موکب خادمین امام رضا علیه السلام، ۱۰۰۰ پرس در روستای باغکلایه طبخ و در پنج روستا توزیع شد.

علاوه بر طبخ غذا، ۱۱۴ بسته معیشتی با کمک خیرین، قرارگاه و حوزه بسیج شهید حدادی به ارزش سی و پنج میلیون تومان در بین نیازمندان روستاهای محروم توزیع شد.

همچنین، در دهستان چوقور طارم سفلی، روستای زرند به همت امام روستا، خیرین، اداره کمیته امداد و اهالی ۶۰۰ پرس و همچنین در روستای اردک به همت قرارگاه، خیرین و اهالی ۶۰۰ پرس غذای نذری طبخ و در بین روستاهای اردک، محمد ده و پلنگه توزیع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول