اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجوزی برای افزایش نرخ بلیت هواپیما صادر نشده است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مجوزی برای افزایش نرخ بلیت هواپیما صادر نشده است و همانگونه هم که وزیر راه و شهرسازی گفته این قضیه در شرایط فعلی نباید اتفاق بیفتد.

مجوزی برای افزایش نرخ بلیت هواپیما صادر نشده است

شهرام سرگزی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره افزایش 8 برابری نرخ بلیت پروازهای داخلی اظهار داشت: مجوزی برای افزایش نرخ بلیط هواپیما صادر نشده است و همانگونه هم که وزیر راه و شهرسازی گفته این قضیه در شرایط فعلی نباید اتفاق بیفتد.

وی تاکید کرد: ما از این اقدام شرکت های هواپیمایی مبنی بر اعلام نرخ بلیط‌های جدید متعجبیم. پس نظارت وزارت راه به چه نحوی است؟

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: باید سازمان حمایت از مصرف کننده در این حوزه ورود کند و نسبت به تخلفی که صورت گرفته رسیدگی شود. کمیسیون عمران مجلس در هفته جاری این مسئله را به صورت جد پیگیری می‌کند.

به گزارش فارس، اسلامی وزیر راه و شهرسازی چندی پیش در گفت‌و‌گویی تاکید کرده است: افزایش 50 درصدی قیمت بلیت هواپیما را به دلیل عدم هماهنگی انجمن شرکت‌های هواپیمایی متوقف کردم و انجمن قبل از این اقدام باید با دولت هماهنگی می‌کرد. بنابراین درخواست کردیم افزایش قیمت بلیت هواپیما متوقف شود تا بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: شخصا معتقدم در این شرایط هیجانی و پر التهابی که در حوزه ارز اتفاق افتاده نباید تصمیم‌گیری قیمتی انجام داد چراکه این یک التهاب سنگین بوده و مشخص است که در یک جنگ اقتصادی قرار داریم، بطوریکه در مقابل حجم قابل توجهی از عرضه ارز هم در سامانه و هم به صورت نقد، هنوز بخش بسیار زیادی از آن خریداری نشده است و اگر کالایی دچار افزایش قیمت می‌شود به دلیل کمبود عرضه آن کالا است. بنابراین تمام این‌ها نشانه جنگ اقتصادی است که در بازار التهاب‌آفرینی می‌کند و متاثر از این التهابات نباید به طور هیجانی تصمیم قیمتی گرفت.

علی رغم اظهارات وزیر راه اما قیمت‌های بلیط‌های هواپیما در سایت‌های عرضه کننده فروش بلیط افزایش چند برابری داشته است.

دیروز هم اسلامی وزیر راه وش هرسازی برای پاسخ به سوال بسیاری از نمایندگان درباره افزایش چند برابری بلیط هواپیما به کمیسیون عمران مجلس نرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول