اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشور امروز به نیروهای جهادگر نیاز دارد

امام جمعه بردسکن گفت: امروز کشور ما به نیروهای جهادی و بافکر جهادگری نیازمند است.

کشور امروز به نیروهای جهادگر نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن حجت‌الاسلام محرم مصوری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: اعتماد به مردم وظیفه مسئولین است و لذا در این چند روزی که فضای کشور فضای شهید و شهادت بود، مردم نشان دادند پس از ۴۰ سال از انقلاب هنوز پای ارزش‌های نظام غیرتمندانه حضور دارند.

امام جمعه موقت بردسکن با تقدیر از حضور مردم این شهرستان در برنامه های مختلفی که به مناسبت تشییع شهید محمدرضا قانعی( که پیکرش پس از ۳۷ سال شناسایی شده بود) افزود: حضور سه کیلومتری مراسم تشییع خودرویی این شهید که به جهت رعایت نکات بهداشتی و توجه به منویات رهبری و ستاد ملی کرونا و ستاد این شهرستان به این شکل برگزار شد نشان داد مردم و به ویژه جوانان پای انقلاب خود ایستاده اند، جوانان عزیزی گرد تابوت شهید آمده بودند که آرزوی شهادت می‌کردند و این نشان از حق شناسی و این حضور با شعور مردم علیرغم نگرانی ها و مشکلات اقتصادی دارای پیام است.

وی خطاب به دشمنان گفت: شما هنوز هم ملت ایران را نشناخته اید و علی‌رغم هزینه‌های زیادی که می‌کنید با یک حرکت مردم ایران همه توطئه‌های شما خنثی میشود.

مصوری افزود: مردم ایران و مشتاقین ادرس‌ها را خوب بلدند و افرادی که این آدرس ها را بلد نیستند اعتقادی به دستاوردهای انقلاب ندارند و لذا گوش آنان به حرکت دشمنان است و هنوز هم در فکر ارتباط با دشمن و برجام ها هستند.

امام جمعه موقت بردسکن با اشاره به سالروز رحلت نبی مکرم اسلام صلوات الله و سلامه علیه و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام افزود: ثمره این جوانان متدین نان حلال پدرانی است که در سفره‌های خانواده تامین شده است.

مصوری توجه به موقوفات و هزینه کرد امور وقفی را توسط متولیان در مسیر واقعی یادآور شد و بیان داشت: در یک وقفی در شهرستان آمده است که به نیروهای پیاده رو مسیر زیارت حضرت رضا علیه السلام برای آنان آبرسانی و پاپوش (تهیه کفش) فراهم شود.

وی از تلاش‌های نیروهای پرسنل شبکه بهداشت درمان و بیمارستان این شهرستان علیرغم مشکلاتی که وجود دارد تقدیر کرد و گفت: در سطح شهرستان از آنجا که همه پروتکل های بهداشتی در سطح مناسب رعایت می‌شود ولی باز هم به رعایت بیشتری نیاز است.

امام جمعه موقت بردسکن از بازاریان و کسبه خواست با زدن ماسک، رعایت لازم را در سطح بازار داشته باشند، لذا حسب اعلام شبکه بهداشت درمان در حال حاضر تعداد نفراتی که در بیمارستان بستری هستند اکثراً بازاریان و از خانواده هایی هستند که جهت خرید در بازار حضور پیدا می‌کنند.

مصوری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه در خصوص منویات رهبری در سخنرانی اخیر ایشان اشاره کرد و گفت: آمریکا دشمنی بزرگتر از ملت خودش ندارد.

وی گفت: آمریکا به زودی مضمحل و همچون دیگر ابرقدرت‌ها متلاشی و شکسته خواهد شد.

انتهای پیام ۷۰۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول