اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گرامی: سایپا یک تیم نیست بلکه باشگاهی منضبط است/دنبال حضور در تیم ملی فوتبال هستم

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا یک تیم نیست بلکه باشگاهی منضبط است که یکی از بهترین ساختارها را دارد.

گرامی: سایپا یک تیم نیست بلکه باشگاهی منضبط است/دنبال حضور در تیم ملی فوتبال هستم

به گزارش خبرگزاری فارس، فریبرز گرامی درباره آخرین وضعیت آماده سازی تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های کادر فنی، قطعا اولین هفته رقابتهای لیگ امسال با پیک آمادگی ما همراه خواهد بود و سایپا هر لحظه به شرایط آرمانی نزدیک تر می‌شود.

وی افزود: تمرینات تیم چند هفته‌ای هست که آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی کادر فنی، تیم در حال حاضر در فشار بدنسازی قرار دارد و تمرینات به گونه ای طراحی شده که سایپا در اولین هفته رقابتهای لیگ به اوج آمادگی خود دست خواهد یافت.

مدافع جدید تیم سایپا اضافه کرد: بسیار خوشحالم از میان پیشنهادهایی که داشتم، این تیم را انتخاب کرده‌ام. چراکه سایپا تنها یک تیم نیست و یک باشگاه با انضباط است. ساختار این باشگاه یکی از بهترین ساختارهای باشگاه‌های کل کشور است، در ثانی از تجهیزات و امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار است و بازیکنان برای انجام تمرینات بدنسازی، کار با توپ و حتی فیزیوتراپی با هیچ مشکلی روبرو نیستند.

گرامی ادامه داد: بر اساس مذاکراتی که با ابراهیم صادقی داشتم امسال به نوعی بخشی از مسئولیت دفاعی تیم سایپا به من سپرده شده است که گرچه این مسئولیت بسیار خطیر است اما تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکرد به کار می‌بندم و قطعا این ماموریت برای من لذت بخش خواهد بود.

وی در ادامه گفت و گو با روابط عمومی باشگاه سایپا درباره اهداف خود در این تیم توضیح داد: قطعا هر فوتبالیستی اهداف مهمی برای خود در نظر گرفته است. شاید یک روز بزرگترین هدفم، حضور و ثبات در لیگ برتر فوتبال کشور بود اما امروز که به این مهم دست پیدا کرده‌ام، در فکر پوشیدن پیراهن تیم ملی هستم و امیدوارم با همت همه بازیکنان و انسجام تیمی، امسال بیشترین تعداد دعوت شده های به تیم ملی از جمع نارنجی پوشان سایپا باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول