اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هلال احمر، یار روزهای سخت و شیرین ماست/آخرین وضعیت بیماری کرونا در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: جمعیت هلال احمر، یار روزهای سخت و شیرین ماست که نقش بسیار مهمی در کاهش سوانح مختلف و نجات جان انسان‌ها دارد.

هلال احمر، یار روزهای سخت و شیرین ماست/آخرین وضعیت بیماری کرونا در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در حاشیه بازدید از پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و اهدای درجه به 30 نفر از اعضای داوطلب این مجموعه با اشاره به مناسبت امروز مبنی بر روز جهانی کاهش سوانح اظهار داشت: کاهش بیش از پیش سوانح جامعه، نیازمند فرهنگ سازی صحیح و افزایش آگاهی مردم در بخش‌های مختلف است.

 وی در همین راستا ادامه داد: فرهنگ، اصلی‌ترین عامل پیشرفت در جوامع محسوب شده و زمینه پیشرفت همه جانبه جوامع با ارتقای فرهنگ اجتماعی، میسرتر می‌شود.
 
پورمحمدی با قدردانی از عملکرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در استان آذربایجان شرقی ابراز کرد: حضور سریع و بموقع در زلزله سراب و میانه، اجرای طرح تب سنجی همگانی در مبادی ورودی و خروجی استان و همچنین مشارکت در اجرای طرح کمک مومنانه در استان از جمله بهترین اقدامات جمعیت در یک سال گذشته است.
 
استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی جمعیت هلال احمر استان برای مدیریت هرگونه حوادث در استان خبر داد و با بیان اینکه هلال احمر، یار روزهای سخت و شیرین مدیریت استان است عنوان کرد: خوشبختانه تجهیزات بسیار مناسب نرم افزاری و سخت افزاری در این مجموعه فراهم است و انگیزه و توان لازم نیز در بین کارکنان زحمتکش و اعضای داوطلب جمعیت نیز وجود دارد.
 
 پورمحمدی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس در استان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مسائل مربوط به بهداشت فردی، اصلی‌ترین عامل در کاهش تعداد ابتلایان به کووید 19 و قطع زنجیره انتقال این بیماری است.
 
وی در همین راستا به آمادگی استان برای مدیریت هرگونه افزایش احتمالی تعداد بیماران مبتلا به کرونا اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر امکانات نیروهای نظامی و انتظامی، جمعیت هلال احمر استان نیز ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای برپایی نقاهتگاه‌های صحرایی و سیار دارد.
 
 پورمحمدی همچنین از پایگاه امداد و نجات کوهستانی جمعیت هلال احمر استان در تفرجگاه عون بن علی نیز بازدید و در ارتباط زنده با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات eoc  کشور نیز حضور یافت.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول