اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات 80 درصد است/ ممنوعیت خدمات دهی به افراد فاقد ماسک

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تامین سلامت مردم، اصلی‌ترین اولویت ماست گفت: با هر فردی که سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد باید برخورد شود.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات  80 درصد است/ ممنوعیت خدمات دهی به افراد فاقد ماسک

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو امروز در جلسه نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در استان با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهار داشت: متاسفانه تا به امروز هیچ درمانی برای بیماری کووید 19 کشف نشده و رعایت بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی، تنها راهکار برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری محسوب می‌شود.

 وی ادامه داد: تامین سلامت مردم، اصلی‌ترین دغدغه ما در شرایط فعلی است و با هر شخصی که امنیت جانی مردم و جامعه را به خاطر اندازد برابر با ضوابط و مقررات برخورد می‌کنیم.
 
راستگو با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در ادارات استان نزدیک به 80 درصد است ادامه داد: این آمار، قابل قبول نیست و باید 100 درصد افراد شاغل در ادارات، نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اهتمام جدی داشته باشند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در همین راستا عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا نیز هرگونه ارائه خدمات به مراجعه کنندگان فاقد ماسک در ادارات ممنوع است و هر یک از مسئولان ادارات بر خلاف این مصوبه عمل کنند در برابر قانون پاسخگو خواهد بود.
 
راستگو نسبت به کاهش حساسیت مردم استان نسبت به بیماری کرونا و کاهش نسبی رعایت پروتکل های بهداشتی انتقاد کرد و ادامه داد: از صدا و سیما و رسانه‌های استانی انتظار داریم فعالیت‌های آگاهسازی و پیشگیرانه خود با محوریت بیماری کووید 19 را افزایش دهند.
 
وی همچنین در بخشی از سخنان خود خواستار انتشار وضعیت بیماران بستری و مبتلا به کرونا در صدا و سیما و سایر رسانه‌های استان شد و عنوان کرد: ملاحظات مربوط به جلوگیری از انتشار چهره بیماران نیز باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.
 
دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی تبریز نیز در این جلسه به بیان گزارش عملکرد میدانی خود از نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب پزشکان و تعدادی از اصناف پرخطر پرداختند.
 

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول