اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انتقاد استاندار سمنان به گرانی زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

استاندار سمنان‌ گفت: همواره به گرانی زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار نقد داشتم؛ چون سبب می‌شود یا فعالان اقتصادی در آن سرمایه‌گذاری نکنند و یا واحدهای خاص به بهره‌برداری برسند.

انتقاد استاندار سمنان به گرانی زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر بعداز ظهر امروز در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: همه مسؤولان برای گره‌گشایی از مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار کمک کنند و این منطقه ظرفیت بسیار ارزشمندی برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی دارد.

وی تصریح کرد: برخی سخت‌گیری‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه نابه‌جا است و پیگیری‌ها در سطح ملی برای شکوفایی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار دنبال شود.

استاندار سمنان‌ گفت: همجواری منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با خطوط ریلی،‌ پایتخت و ده‌ها ظرفیت دیگر می تواند به توسعه این‌ منطقه کمک شایانی کند.

آشناگر اضافه کرد: همواره به گرانی زمین در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار نقد داشتم که این قیمت به فعالان اقتصادی سیگنال می‌دهد که یا در منطقه سرمایه‌گذاری نکنند و یا واحدهای خاص در آن به بهره‌برداری برسند.

وی ادامه داد: از ظرفیت نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی که باانگیزه برای گره‌گشایی از مشکلات حوزه انتخابیه خود در تلاش است، برای رفع مشکلات منطقه ویژه اقتصادی گرمسار استفاده شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تلاش و پیگیری‌های مستمر مسؤولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: مسؤولان به تعهداتی‌ که در قبال رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار داشتند، عمل کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول