اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز ششمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در زنجان/ توزیع 4500 بسته معیشتی بین محرومان

فرماند سپاه ناحیه زنجان، با اشاره به آغاز ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه گفت: 4 هزار و 500 بسته معیشتی هر کدام به ارزش 500 هزار تومان بین محرومان شهرستان زنجان توزیع خواهد شد.

آغاز ششمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در زنجان/ توزیع 4500 بسته معیشتی بین محرومان

سرهنگ پاسدار محسن سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و ایام شهادت امام رضا (ع)،  ششمین مرحله کمک‌های همدلی و مومنانه آغاز شد.

فرماند سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه عمده این کمک‌ها مردمی بوده و بخشی توسط ستاد اجرایی فرمان امام و همچنین حسینیه اعظم زنجان جمع‌آوری شده است، افزود: این بسته‌ها در قالب بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی در مناطق کم‌برخوردار محروم شهرستان زنجان توزیع خواهد شد.

وی از توزیع 68 هزار بسته غذایی خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود 68 هزار بسته غذایی تهیه و توزیع شده است.

سهندی با اشاره به پای کار آمدن گروه‌های جهادی گفت: از روز‌های ابتدایی شیوع کرونا گروه‌های جهادی پای کار آمدند و تا این لحظه حدود 2 میلیون انواع ماسک توسط این گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شده است.

فرماند سپاه ناحیه زنجان با اشاره به تهیه و توزیع غذای گرم در بین محرومان افزود: نزدیک به 140 هزار پرس غذای گرم با رعایت نکات بهداشتی توسط اردو‌های جهادی شهرستان زنجان تهیه و در مناطق کم برخوردار و محروم که از قبل شناسایی شده بود توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های تولیدی ماسک گروه‌های جهادی هنوز مشغول به کار هستند، ادامه داد: در این کارگاه‌ها علاوه بر ماسک، لباس‌های ایزوله مخصوص بیمارستانی برای بیماران و کادر درمان تهیه می‌شود.

انتهای پیام/73002/ق/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول