اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فقط دو درب بهشت زهرا(س) باز است/۵۰ درصد متوفیان کرونای کشور در تهران پذیرش شده‌اند

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: از تعداد ۱۳ درب بهشت زهرا(س) فقط دو درب باب الشهداء و باب الزهرا(س) برای ورود و خروج تعداد محدود خانواده‌های متوفیان باز است و مابقی درها بسته شد.

فقط دو درب بهشت زهرا(س) باز است/۵۰ درصد متوفیان کرونای کشور در تهران پذیرش شده‌اند

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: با توجه به موج سوم بیماری کرونا و افزایش تعداد بیماران و متوفیان، سازمان بهشت زهرا(س) برای جلوگیری از شیوع این ویروس محدودیت‌های جدیدی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از تعداد متوفیان ناشی از کرونا در کل کشور مربوط به تهران است و امور تدفین آن‌ها در بهشت زهرا(س) انجام می‌شود، گفت: در همین راستا از تمام ۱۳ درب بهشت زهرا(س) ۱۱ درب بسته شد و فقط دو درب باب الشهداء و باب الزهرا(س) باز است که ورود و خروج از این درها نیز محدود و برای انجام امور دفن متوفیان است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تأکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود که از تردد در بهشت زهرا(س) به ویژه در ایام پایان هفته و روزهای تعطیل پیش رو جداً خودداری کرده و زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کنند. 

خال در ادامه تصریح کرد: مردم تنها برای کار ضروری تدفین به بهشت زهرا(س) مراجعه کنند و این اقدام هم حتماً با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود چراکه اکنون وضعیت بسیار نگران کننده است و تاکنون چنین شرایطی نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه شیفت کاری بهشت زهرا(س) دو برابر شده و امکانات به مقدار دو برابر لازم برای انجام کار تدفین وجود دارد، عنوان کرد: برای انجام تدفین هر متوفی بیش از ۶ نفر اجازه ورود به بهشت زهرا(س) ندارند لذا برای سهولت امور و کنترل شیوع این بیماری، مردم باید در این زمینه همکاری کنند. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول