اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تخصیص 8600 میلیارد ریال اعتبار برای طرح بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی‌ گفت: برای بازآفرینی شهری در آذربایجان‌غربی 8 هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ توسط شرکت بازآفرینی شهری تامین می شود.

تخصیص 8600 میلیارد ریال اعتبار برای طرح بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در جلسه بررسی برنامه‌های بازآفرینی شهری که با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد، با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص طرح‌های بازآفرینی شهری، اظهار داشت: این اطلاع رسانی می‌تواند زمینه سرعت بخشی به پرداخت تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده شهری را فراهم کند.

وی اضافه کرد: ارتقای کیفیت زندگی در محلات هدف باید در برنامه بازآفرینی شهری محسوس و پایدار باشد و این امر باید با قدرت پیگیری شود.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برای تحقق کامل برنامه بازآفرینی باید اعتبارات مورد نیاز نیز به طور کامل تخصیص یابد.

وی با بیان اینکه تامین نیازهایی نظیر مدرسه، فضای سبز و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی جزء اولویت‌های بازآفرینی شهری  باشد، گفت: نظارت میدانی مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی و تخصیص اعتبارات لازم برای پروژه‌های بازآفرینی و نیز سرعت بخشی به پروژه‌های شهرسازی نویدبخش جهش در این حوزه‌ها است.

شهریاری با اشاره به تبدیل منطقه گلمان به شهر جدید عنوان کرد: شرکت عمران شهرهای جدید باید نسبت به سرعت بخشی به روند توسعه این شهر جدید اهتمام جدی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح بازآفرینی شهری امید از ۱۹ بهمن سال گذشته در سی و نهمین نشست ستاد ملی بازآفرینی شهری با حضور رییس جمهور در وزارت راه و شهرسازی کلید خورد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در این طرح برنامه نوسازی بافت‌های فرسوده توسط بخش خصوصی با تسهیل‌گری دولت اجرا می‌شود و برای بازآفرینی شهری در آذربایجان‌غربی هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ توسط شرکت بازآفرینی شهری تامین می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول