اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مرگ ۱۲۷ نفر بر اثر سوختگی در آذربایجان‌شرقی /افزایش مرگ و میر در اثر برق

مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت: در پنج ماهه امسال 43 نفر در اثرصدمات ناشی از سوختگی در استان جان خود را از دست دادند.

مرگ ۱۲۷ نفر بر اثر سوختگی در آذربایجان‌شرقی /افزایش مرگ و میر در اثر برق

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی صفایی فرد اظهار داشت: در پنج ماهه  امسال 43 نفر در اثر صدمات ناشی از سوختگی در استان آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: از این تعداد 16 نفر زن و 27 مرد بوده که هر کدام از این آمارها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به ترتیب 36 و 23 درصد کاهش یاشته است.

صفایی فرد افزود: آمار تلفات ناشی از سوختگی در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 60 نفر جان باخته بودند امسال حدود 28 درصد کاهش یافته است.

وی گفت: در مرداد ماه امسال 12 نفر دراثر سوختگی فوت کردند که 4 نفر از آنها زن بوده و در مقایسه بامردادسال گذشته 5 نفر کاهش داشته است.

صفایی فرد خاظرنشان کرد: تعداد کل مرگ و میر ناشی از سوختگی در استان آذربایجان شرقی در سال گذشته 127 نفر بود که 54 نفر از آنها زن و 73 نفرمرد بودند.


افزایش مرگ و میر در اثربرق گرفتگی در استان

 مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی گفت: 17 نفر در طی پنج ماهه امسال براثر برق گرفتگی در استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد 4 زن و بقیه مرد بودند.

وی افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل که 8 نفر فوت شده با 9 نفر افزایش به 17 نفر رسیده است و  براساس این گزارش در مرداد امسال سه نفر بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل2 نفرافزایش یافته است.

وی اضافه کرد: کل متوفیان برق گرفتگی در استان آذربایجان شرقی در سال گذشته 23 نفر بود که 3 نفر از آنان زن بودند.

انتهای پیام/60001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول