اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حقیقت‌پور: کشورهای ثالث در درگیری ارمنستان و آذربایجان به دنبال دامن زدن به ناامنی هستند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: اگرچه منطقه قره‌باغ از دیراز متعلق به آذربایجان بوده اما این کشور باید بداند که کشورهای ثالث در درگیری آذربایجان و ارمنستان به دنبال بازگرداندن قره‌باغ به این کشور نیستند، بلکه ناامنی منطقه هدف اصلی آنان است.

حقیقت‌پور: کشورهای ثالث در درگیری ارمنستان و آذربایجان به دنبال دامن زدن به ناامنی هستند

منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به درگیری‌های روزها و هفته‌های اخیر آذربایجان و ارمنستان گفت: اگرچه منطقه قره‌باغ متعلق به جمهوری آذربایجان است اما مقامات این کشور باید بدانند کشورهای ثالث مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی و... به دنبال بازگرداندن این منطقه به آذربایجان نیستند و هدف دیگری را دنبال می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

وی افزود: کشورهای ثالث که به ادامه جنگ دامن می‌زنند به دنبال اسکان تروریست‌ها و ناامن کردن منطقه هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: آمریکایی‌ها و متحدانش در منطقه قره‌باغ به دنبال تسویه‌حساب با ایران و روسیه هستند و این میدان جنگ درواقع به یک قمار بزرگ تبدیل شده است.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی هیچ وقت هدفشان این نیست که قره باغ را از ارمنستان بگیرند و به آذربایجان بدهند،‌ بلکه هدفشان ایجاد ناامنی در منطقه است.

وی افزود: آمریکایی‌ها به دنبال خارج کردن قره‌باغ از کنترل ارمنستان و ایجاد کشور جدیدی به نام قره‌باغ هستند که به مثابه یک غده سرطانی در منطقه عمل کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در پایان گفت: آمریکایی‌ها می‌خوانند با تاسیس کشوری به نام قره‌باغ که صد درصد زیر نفوذ آمریکا باشد پایگاه های نظامی و اطلاعاتی خود را در این منطقه ایجاد و به رصد منطقه بپردازند و جا پای خود را در این منطقه محکم کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌                                                                                                                                      

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول