اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

رئیس هیأت کردستان: باید برای موفقیت بوکس بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم/برگزاری اردوی ملی هزینه‌بر است

رئیس هیأت کردستان گفت: باید مسئولان ورزش برای ادامه حرکت رو به جلوی بوکس به رئیس فدراسیون کمک کنند تا در نهایت بوکس نیز به اولین مدال در بازی‌های المپیکی دست یاید.

رئیس هیأت کردستان: باید برای موفقیت بوکس بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم/برگزاری اردوی ملی هزینه‌بر است

سید مهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره برگزاری اردوی تیم ملی بوکس جوانان به میزبانی سنندج، اظهار داشت: اولین مرحله اردوی تیم ملی جوانان  با حضور 20 بوکسور برتر سراسر کشور برای آماده‌سازی رقابت‌های قهرمانی جهان، از 19 مهر ماه آغاز و تا روز دوم آبان ماه در سنندج برگزار خواهد شد. در این مرحله از اردو نیز چهار بوکسور استان کردستان در تمرینات حضور دارند.

وی در پاسخ به این سوال که چطور از عهده هزینه‌های برپایی اردو با تعداد زیاد نفرات برمی‌آیند، گفت: به طور حتم برگزاری اردوهای تیم ملی بسیار سنگین و هزینه‌بر است. ولی برای کمک به ورزش بوکس ایران هر کمکی از دستم بربیاید انجام خواهم داد. همچنین علاقمندان و دوستان زیادی در استان کردستان دارم که برای برپایی اردو به من و هیأت بوکس استان کمک می‌کنند.

ابراهیمی در مورد اینکه شبانه روزی برای پیشرفت این ورزش تلاش می‌کند، عنوان کرد: بنده سه ماه است که به عنوان رئیس هیأت بوکس استان کردستان انتخاب شدم. این استان 11 هیأت شهرستانی دارد و به تک تک آنها سرکشی می‌کنم. شهرستان‌های "بابارَشانی" و "قوری چای" صاحب سالن بوکس شدند که دو رینگ بوکس را به آنها دادیم تا بوکسورهای این منطقه بدون هیچ مشکل سخت‌افزاری به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: شهر سنندج فقط یک سالن بوکس به متراژ 250 متری دارد. به تازگی از طرف اداره کل و ورزش و جوانان استان کردستان یک سالن ورزشی بزرگ را تحول گرفتیم و آن را به پایگاه قهرمانی بوکس استان تبدیل کردیم . از حامد جولایی مدیر کل استان‌مان و دیگر مسوولان استان که زحمت می کشند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس هیأت بوکس استان کردستان در خصوص پیشرفت این ورزش در سالهای اخیر نیز تاکید کرد: بوکس ایران از زمانی که حسین  ثوری به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد بسیار پیشرفت کرده است و رشد چشمگیری داشته است. باید مسئولان ورزش برای ادامه حرکت رو به جلوی بوکس به رئیس فدراسیون کمک کنند تا در نهایت بوکس نیز به اولین مدال در بازی‌های المپیکی دست یاید.

مربی تیم ملی بوکس جوانان خاطرنشان کرد: بوکس ایران دو سهمیه گرفته است و می‌تواند در مسابقات گزینشی سال آینده نیز سهمیه‌های بیشتری را کسب کند. با این موفقیت‌ها شور و اشتیاق در جامعه بوکس بیشتر از گذشته شده ولی باید برای ادامه‌دار بودن این موفقیت‌ها، بیشتر از قبل سرمایه‌گذاری کرد. 

ابراهیمی افزود: از حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس و رضا مهدی‌پور سرمربی تیم ملی جوانان به واسطه اعتمادی که به استان کردستان برای برگزاری اردوی تیم ملی جوانان داشتند، کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول