اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

نمی‌توانیم بگوئیم از روحانی حمایت نکردیم/ اصلاح‌طلبان از رأی 92 و 96 خود پشیمان نیستند

دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نمی‌توانند بگویند از روحانی حمایت نکردیم، گفت: اصلاح‌طلبان از رأی 92 و 96 خود پشیمان نیستند.

نمی‌توانیم بگوئیم از روحانی حمایت نکردیم/ اصلاح‌طلبان از رأی 92 و 96 خود پشیمان نیستند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، «جواد امام»، فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیرکل مجمع ایثارگران، گفت: با توجه به شرایط کرونا، تا آنجا که بنده اطلاع دارم دیداری میان روحانی و خاتمی صورت نگرفته است. البته برکسی پوشیده نیست که خاتمی و جریان اصلاحات و  طرفداران این جریان در 92 و 96 از روحانی حمایت کردند و به وی رأی دادند.

وی در ادامه اظهار کرد: حمایت خاتمی و اصلاح‌طلبان از دولت، نافی نقد و گله‌مندی‌های این جریان نسبت به دولت نیست و به این صورت نیست که گفته شود به دلیل اینکه خاتمی از دولت حمایت کرده، نمی‌تواند انتقادی نسبت به دولتمردان و عملکرد آنها داشته باشد.

جواد امام با بیان اینکه  تصمیمی که در 92 با توجه به شرایط کشور گرفته شد، تصمیم مجموعه اصلاح‌طلبان بود، افزود: ای کاش قدر این حمایت را می‌دانستند، بیشتر با این جریان تعامل می‌کردند و برای حفظ این سرمایه اجتماعی تلاش بیشتری می‌کردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از رأی 92 و 96 خود پشیمان نیستند، تصریح کرد: در هر صورت امروز اصلاح‌طلبان نمی‌توانند بگویند از روحانی حمایت نکردیم اما واقعیت این است که اصلاح‌طلبان، حتی خاتمی و سایر بزرگان هیچ نقشی در تصمیم‌گیری‌های دولت و چینش افراد کابینه نداشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول