اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

بررسی میزان شیوع کرونا در اتاوا از روی فاضلاب

اداره بهداشت عمومی اتاوا با استفاده از یک شاخص جدید یعنی وضعیت فاضلاب شهر اتاوا قصد دارد میزان ابتلا به این بیماری را در شهر یادشده بررسی کند.

بررسی میزان شیوع کرونا در اتاوا از روی فاضلاب

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مدیکال نیوز، مقامات شهر اتاوا می گویند با بررسی کیفیت و محتوای فاضلاب این شهر می توان دریافت شدت ابتلا به این بیماری در اتاوا در چه سطحی است و روش هایی خلاقانه برای مقابله با کرونا بر اساس درک عینی از شرایط یافت.

این اولین بار است که در کانادا از بررسی فاضلاب برای کسب اطلاعات درمورد ویروس کرونا استفاده می شود. دانشگاه اتاوا و موسسه تحقیقاتی چئو برای پیشبرد این طرح تحقیقاتی با یکدیگر همکاری می کنند.

سرعت دستیابی به اطلاعات دقیق در مورد میزان همه گیری ویروس کرونا مزیت مهم استفاده از این روش است. زیرا آزمایش های کرونا هنوز دقیق نیستند و آماده شدن نتایج آنها به چند روز زمان نیاز دارد. در مقابل بررسی فاضلاب شهری اطلاعات دقیق، عینی و به روز در مورد ویروس کرونا در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

با بررسی فاضلاب مناطق مختلف شهر اتاوا می توان بر اساس شدت آلودگی، سیستم های هشدار اولیه در آنها تعبیه کرد و در مورد لزوم رعایت نکات بهداشتی به ساکنان مناطق مرتبط هشدار داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول