اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لائینی: بساط دوتابیعتی‌ها از سیستم اداری کشور حذف شود

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: حذف بساط دو تابعیتی‌ها از سیستم اداری کشور اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.

لائینی: بساط دوتابیعتی‌ها از سیستم اداری کشور حذف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی ظهر امروز در همایش شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، سازمان‌ها، نهادها، مراکز آموزشی و درمانی استان مازندران اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی تصریح کرد: تقویت انسان شایسته منطق تعلیم و تربیت است، مخاطبان امر به معروف و نهی از منکر نهادها، دستگاه‌های و مسؤولان هستند که باید درست رفتار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خواستار، رفع رشوه‌خواری، کم‌کاری، اشرافیت، تجمل، رانت و دو تابیعتی در دستگاه‌های دولتی کشور شده است.

لائینی ادامه داد: در انقلاب مستضفعان باید شیوه زندگی مسؤولان آنها مانند مردم باشد، ساده‌زیستی در شیوه و منش زندگی متولیان استانی و ملی مد نظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دبیران شورای امر به معروف که در دستگاه‌ها حضور دارند باید به این امور توجه کنند اما نیاز به حمایت‌ها ویژه دارند تا در پیگیری امور منزوی نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اضافه کرد: برخی ساختارها در کشور فسادزاست، گاهی افراد به نفسه انسان خوبی هستند ولی وقتی در ساختار قرار می‌گیرند دچار فساد شده، بسیار از قوانین و بخشنامه‌ها که فسادزا بوده باید اصلاح شوند.

لائینی ادامه داد: اعتیاد، طلاق، فقر دزدی جرم و جنایت به دلیل عدم رعایت برخی مسائل در کشور است.

وی با اعلام اینکه برخی باندهای زیرزمینی هستند که به‌صورت سازمان‌دهی‌شده زمینه بروز چالش در کشور را فراهم می‌کنند، گفت: در بحث البسه نامناسب به‌نظر می‌رسد که باندهایی وجود دارد و به‌صورت سازماندهی‌شده وارد کشور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: چالش‌های اجتماعی در کشور زیاد است، وجود استکبار جهانی منکر بزرگی بوده و باید روح انقلابی را در ادارات، نهادها و خانواده‌ها تقویت کرد و مدیریت جهادی، انقلابی و استشهادی در انقلاب اسلامی ایران را احیا کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول