اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فکری گزینه مناسب برای حل مشکلات نبود/ مجیدی بهترین گزینه داخلی برای استقلال بود

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه تیم‌های بزرگ کشور نیاز به سرمربیان خوب خارجی دارند، گفت: آمدن محمود فکری راهی مناسب برای خلاص شدن استقلال از گرداب مشکلات نیست.

فکری گزینه مناسب برای حل مشکلات نبود/ مجیدی بهترین گزینه داخلی برای استقلال بود

علی گیوه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به نظر من استقلال با توجه به توانایی‌هایی که دارد باید تحت نظر یک سرمربی خارجی قرار گیرد تا نتایج بهتری در ایران و آسیا کسب کند.

گیوه‌ای با بیان اینکه تیم‌های بزرگ نیازمند سرمربی خارجی هستند، تصریح کرد: باید تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، استقلال به خاطر وجود هواداران زیاد و برای شاد کردن هواداران سرمربی خارجی داشته باشند.

وی در رابطه با سرمربی پیشین استقلال گفت: اگر قرار بود از سرمربی‌های داخلی استفاده شود، فرهاد مجیدی بهتر از محمود فکری بود چرا که حداقل تیم را با تمام مشکلاتش به جایگاه دوم رسانده است و این جایگاه خوبی است.

 پیشکسوت استقلال در ادامه افزود: فکری سرمربی توانایی است، ولی برای نتیجه گرفتن باید یک تا دو سال صبر کرد زیرا دارای اهداف بلند مدت است.

گیوه‌ای ادامه داد: مسؤولان و بزرگان تیم با سلیقه‌های خود سرمربی‌های تیم‌ها را تند تند جابه‌جا می‌کنند که این به ضرر تیم‌ است و تا سرمربی جایگاه خود را در تیم پیدا کند طول خواهد کشید و حداقل دو تا سه سال زمان نیاز دارد تا به نتایج دلخواه برسند.

پیشکسوت استقلال آمدن پرویز مظلومی به عنوان سرپرست تیم را ناموفق دانست و گفت: امیدی در نتیجه گرفتن تیم  در لیگ پیش‌رو نیست.

وی با اشاره به حضور رایکوف در فوتبال ایران ادامه داد: این سرمربی موفق بازیکنان ملی زیادی را پرورش داده است که خیلی از آنها در حال حاضر به عنوان سرمربی و مربی در برخی از تیم‌ها مشغول به کار‌ هستند.

گیوه‌ای در رابطه با منع به کار‌گیری سرمربی خارجی گفت: با سرنوشت پرسپولیس و استقلال که دارای سوابق زیادی هستند نمی‌توان بازی کرد تا سرمربی‌های جدید بخواهند در این تیم‌ها جا بیفتند، زمان زیادی خواهد برد و این به ضرر این تیم‌هاست.

پیشکسوت استقلال منع به کارگیری سرمربی خارجی را احساسی دانست و گفت: این تصمیم به نفع خود کمیته مربیان است چرا که باعث اشتغال آنان در تیم‌ها می‌شود.

وی افزود: ملی پوش بودن بازیکنان لزوما برای مربیگری کافی نیست و اگر قرار بود اینگونه باشد پله‌ و مارادونا باید بهترین سرمربی‌های تاریخ  می‌بودند و هیچ چیزی بالاتر از تجربه نیست.

انتهای پیام/73002/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول