اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

لشگری: اردوی تیم ملی تیروکمان به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد/ فقط معوقات تیم تیراندازی پرداخت نشده

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی در زاهدان و بوشهر میزبان تیمهای ملی مردان و بانوان تیروکمان برای آمادگی مسابقات انتخابی المپیک است.

لشگری: اردوی تیم ملی تیروکمان به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد/ فقط معوقات تیم تیراندازی پرداخت نشده

امیرعباس لشگری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص میزبانی اردوهای تیم ملی تیروکمان توسط باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی یکم تا 15 آبان ماه در شهر زاهدان و از اول تا 15 آذر ماه در شهر بوشهر میزبان 14 بازیکن و کادر فنی تیمهای ملی مردان و بانوان تیروکمان برای آمادگی مسابقات جهانی انتخابی المپیک در پاریس خواهد بود.

وی در خصوص پرداخت معوقات اعضای تیمهای دانشگاه آزاد عنوان کرد: معوقات اعضای 19 تیم دانشگاه آزاد را پرداخت کردیم و فقط تیم تیراندازی مانده تا تسویه کنیم. چون لیگ این رشته به تازگی تمام شده، منتظریم سندهایش آماده شود تا قراردادهای این تیم را واریز کنیم.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد لیگی‌هایی که باشگاه دانشگاه آزاد در آن شرکت دارد، گفت: تیم دوومیدانی بانوان در لیگ دوم و مردان نیز سوم شدند. پریسا عرب یکی از پرامتیاز ترین بازیکنان لیگ شناخته شد و دو تا رکورد 5 هزار متر و 10 هزار متر جابجا کرد. تیم دوچرخه‌سواری در پیست و جاده اول شد. تیم دانشگاه آزاد در پایان مرحله اول دوچرخه کوهستان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در جایگاه نخست قرار گرفت. در کشتی آزاد گروه الف، دوم هستیم. کشتی فرنگی هم چهارشنبه و پنجشنبه رقابت‌ها آغاز می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول