اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اجرای نزدیک به 7 هزار متر مربع پروژه عمرانی در حوزه قضایی آذربایجان شرقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: نیمه نخست امسال نزدیک به 7 هزار متر مربع تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

اجرای نزدیک به 7 هزار متر مربع پروژه عمرانی در حوزه قضایی آذربایجان شرقی

به گزارش  خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل اللهی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اهداف قوه قضائیه در کنار مردم بودن است، اظهار داشت: ایجاد فضای فیزیکی مناسب و در شان مراجعه کننده گان  یکی از مصادیق حفظ کرامت ارباب رجوع بوده که در این خصوص اقدامات مناسبی در مجموعه قضایی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا مشکل فضای فیزیکی در مجموعه قضایی استان وجود نداشته باشد، افزود: تا پایان شش ماهه نخست سال جاری نزدیک به 7 هزار متر مربع پروژه عمرانی در حوزه های قضایی استان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملکان با مساحت یک هزار و 200 متر مربع و ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان مرند با مساحت 860 متر مربع و ساختمان بخش عمومی خواجه با مساحت یک هزار و560 متر مربع و ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سراب با مساحت یک هزار و یکصد متر مربع و فاز اول ساختمان دادگستری بخش خداآفرین با مساحت 350 متر مربع در شش ماهه نخست سال جاری تکمیل و به بهره برداری رسید و همچنین فاز دوم ساختمان دادگستری بخش خداآفرین در مرحله پایانی قرار دارد.

وی بیان کرد: باتوجه به مشکلات موجود در فضای مجتمع قضایی شهید بهشتی تبریز به لحاظ تراکم مراجعه کننده گان، زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع به منظور احداث مجتمع خانواده خریداری شده و با اتمام مقدمات آن به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

خلیل اللهی اضافه کرد: به منظور انتقال دادگاه عمومی بخش آبش احمد عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع آغاز شده و امید داریم تا پایان سال به محل جدید منتقل شود.

وی ادامه داد: زمین دادسرای عمومی و انقلاب ورزقان در مساحت یک هزار و 500 متر مربع خریداری و آماده شروع عملیات اجرایی پروژه پس از طی مراحل اداری است.

انتهای پیام/60025

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول