اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

لزوم برخورد جدی با اراذل و اوباش

دادستان عمومی و انقلاب مرند بر لزوم برخورد جدی با اراذل و اوباش تاکید کرد.

لزوم برخورد جدی با اراذل و اوباش

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیپور در نشست تعامل بین دادگستری و فرماندهی انتظامی شهرستان مرند اظهار داشت: پیشگیری از سرقت خصوصا در فصل پاییز و زمستان باید در دستور کار پلیس قرار گیرد و همچنین با اراذل و اوباش به جد باید برخورد کرد. 

وی با تاکید بر اینکه دستورات صادره از طرف همکاران محترم قضایی باید به موقع و بصورت کامل اجرا شوند ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی برگ جلب صادر شده و محکوم علیه ها جلب نشده اند ظرف یک ماه نسبت به جلب آنها اقدام و نتایج گزارش شود.

فرماندهی نیروی انتظامی نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان قضایی و قضات گفت: دستورات دستگاه قضایی حتما به نحو احسن اجرا خواهد شد و در جلسات آتی نیز گزارشی از عملکردشان ارائه خواهند کرد.

در ادامه این نشست مواردی که نیاز به هماهنگی با مقامات قضایی داشته را بیان و مقرر شد موارد مطروحه بررسی و به نحوی که جریان امورات قضایی مردم سریع تر و بدون مشکل مرتفع شود هماهنگی لازم به عمل آید.

انتهای پیام/60025

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول