اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جریانی خاص با پول‌های آلوده به دنبال صندلی ریاست؟/ دوومیدانی صبر ایوب ندارد

مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی فردا یکشنبه با حضور 7 نامزد برگزار می‌شود که شائبه‌هایی را در پی داشته است.

جریانی خاص با پول‌های آلوده به دنبال صندلی ریاست؟/ دوومیدانی صبر ایوب ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دوومیدانی طی 5 سال گذشته شاهد حواشی زیادی بوده و حدود یک سال هم است که بدون رئیس اداره می‌شود. ورزش مادر مدت‌هاست که بیمار شده و پزشکان کارنابلدی هر روز وضع را بدتر کرده‌اند؛ به طوری که نمی‌توان به تکرار افتخارآفرین‌های آن در گذشته امیدوار بود.

زمانی که ورزشکار و مربی در این رشته فراموش شدند و همه چیز به سفر و صندلی ریاست گره خورد، دوومیدانی شیب تندی را برای سقوط طی کرد و حالا به شرایطی رسیده که تنها دو ورزشکار المپیکی داریم که شانس آنها هم برای رسیدن به مراحل بالاتر کم است.

با این شرایط مجمع انتخاباتی فدراسیون در حالی فردا یکشنبه برگزار می‌شود که هفت نامزد برای رسیدن به صندلی ریاست با یکدیگر رقابت خواهند کرد اما در این بین برخی تحرکات از سوی بعضی نامزدها صورت می‌گیرد که صورت چندان خوشی ندارد و مشخص نیست این جریان دنبال چه نفعی در این رشته است.

شخصی که در محافل دوومیدانی خود را منتسب به برخی مقامات ورزش می‌کند، از سوی برخی که در ورزش خوبی ندارند، حمایت می‌شوند و از پول‌های آلوده برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود استفاده می‌کنند. دوومیدانی در گذشته هم از این مسائل ضربات زیادی خورده و برخی تصور می‌کنند اگر در این ورزش هم نبوده باشند، می‌توانند با هزینه کردن خود را در مسند ریاست این رشته مادر ببینند.

نکته مهم اینکه حمایت‌ها از این نامزد در راستای چه اهدافی است و آنها چه مسائلی را در این رشته دنبال می‌کنند. آیا آنها دوومیدانی را به عنوان حیاط خلوتی برای زد و بندهای مالی خود تصور می‌کنند یا اهداف دیگری را در سر دارند؟ این اشخاص که فاقد هویت مشخص و دلال به شمار می روند، در این کاندید و فدراسیون دوومیدانی چه منافعی را دیده اند که وارد این عرصه شده اند؟

به هرحال فردا روز سرنوشت سازی برای رشته مادر است و اعضای مجمع آزمون سختی را پشت سرخواهند گذاشت. انتخابات دوره گذشته، نمایش وعده و وعید‌ها بود که بی حاصلی آن هم دیده شد. امیدواریم اعضای مجمع با چشم و گوش باز جریان‌هایی که به دنبال منافع شخصی و زد و بندهای مالی و بده بستان‌‌های خود هستند را کنار بزنند و فردی شایسته را به ریاست فدراسیون بنشانند. دوومیدانی دیگر صبر ایوب ندارد که 4 سال دیگر هم اسیر حواشی باشد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول