اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

درآمدزایی 2 میلیاردی مددجویان کمیته امداد از قالی بافی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: قالیبافان مددجو در استان طی سال گذشته بیش از هزار و ۴۰۰ مترمربع فرش نفیس به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بافته‌اند.

درآمدزایی 2 میلیاردی مددجویان کمیته امداد از قالی بافی

رضا طاهری در حاشیه نمایشگاه تولیدات فرش مددجویان تحت حمایت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: براساس آخرین آمار هم اکنون ۷۵۰ طرح مددجویی قالیبافی در استان کرمانشاه فعال است.

وی افزود: تا پایان سال ۹۸ بیش از شش میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال برای اجرای طرح های قالیبافی و فرش بافی به مددجویان تحت حمایت کرمانشاهی اختصاص داده شده است.

طاهری ادامه داد: قالیبافان مددجو در استان طی سال گذشته بیش از هزار و ۴۰۰ مترمربع فرش نفیس به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بافته‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به شناسایی هزار مددجوی مستعد قالیبافی و فرشبافی در استان، بیان کرد: هم اکنون ۱۵۰ نفر از این مددجویان با دریافت وام های قرض الحسنه، شغل فرشبافی خود را راه اندازی کرده اند.

رضا طاهری بیان کرد: همچنین ۳۶۰ نفر از قالیبافان شناسایی شده نیز برای دریافت وام های قرض الحسنه اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی با یادآوری اینکه ۳۵ نفر از اساتید و خبرگان فرش در استان در قالب راهبران شغلی قالیبافی و گلیم بافی با این نهاد همکاری دارند، پیش بینی کرد: هزار طرح قالیبافی جدید تا پایان سال جاری با پرداخت وام های اشتغال برای مددجویان تحت حمایت اجرایی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول