اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجاست/ نوکر مردم هستیم

جانشین فرمانده ناجا، گفت: هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی بدانند که امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجاست و قطعاً با هرگونه مزاحمت، عربده‌کشی و اوباش‌گری در فضای حقیقی و مجازی قاطعانه و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد.

امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجاست/ نوکر مردم هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قاسم رضایی امروز در نشست با فرماندهان مرزبانی و انتظامی استان آذربایجان‌شرقی ضمن عرض خدا قوت به همکاران و ابلاغ سلام گرم فرمانده ناجا و تسلیت اربعین حسینی (ع)، اظهار داشت: در سال‌های گذشته توفیق‌الهی بود که خدمتگزار زائران حسینی باشیم اما امسال با توجه به بیماری کرونا این توفیق حاصل نشد؛ دعا می‌کنیم خود امام حسین (ع) عنایت کند تا فرجی حاصل شود از برکات این کنگره عظیم اربعین بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه توفیقات زیادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم که باید قدردان آنها باشیم، افزود: یکی از این برکات وجود ولی فقیه است که پدرانه و مقتدرانه جامعه را هدایت می‌کنند و افتخار داریم که در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ایم.

جانشین فرمانده ناجا، خطاب به فرماندهان انتظامی استان آذربایجان‌شرقی، گفت: ناجا با توجه به وظایف قانونی و اختیارات و تاثیراتی که دارد، فرماندهی امنیت داخل کشور را عهده‌دار بوده و موثرترین مؤلفه در امنیت ملی و روابط بین‌المللی است.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه ناجا مدیون نظام، رهبری و خون شهدا بوده است، یادآور شد: فرهنگ سازمانی باید ارتقا یابد و کارکنان عرق و تعصب سازمانی را نگه‌داشته و حتی آن سربازی که کمتر از دو سال مهمان این سازمان است به ناجا تعصب داشته باشد.

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: باید خودمان را باور داشته، چرا که ما نوکر رهبری، نظام، مردم و خانواده شهدا هستیم.

وی در ادامه به اهمیت تهاجم فرهنگی و اخلاقی اشاره و متذکر شد:  متاسفانه در بحث اخلاق و فرهنگ آسیب‌پذیر هستیم و دشمن تعصب و غیرت را در مردان و عفت و نجابت را در زنان مورد هدف قرار داده است که باید در این زمینه بسیار هوشیار بوده و در خانواده تک تک کارکنان تعصب به ناموس و حجاب مورد توجه قرار گیرد.

سردار رضایی در ادامه با بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، ادامه داد: در بحث وقوع جرائم و سرقت باید پیشگیری کنیم اما مهم‌ترین نقش پلیس در کشف علمی جرائم است که باید فنی و تخصصی باشد.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه تشدید و استمرار مقابله با اراذل و اوباش به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، اضافه کرد: هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی بدانند که امنیت و آسایش مردم خط قرمز ناجاست و قطعاً با هرگونه مزاحمت، عربده‌کشی و اوباش‌گری در فضای حقیقی و مجازی قاطعانه و بدون هیچ اغماضی برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، جانشین فرمانده ناجا شب گذشته به اتفاق فرمانده مرزبانی ناجا و فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از نوار مرزی شهرستان جلفا بازدید و دستورات لازم را در جهت حفظ آمادگی و حراست کامل از مرزهای ایران اسلامی صادر کرد.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول