اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال: اسم شاهین طبع خودش رزومه است/ او هیچ شرطی را تعیین نکرد

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال گفت: اسم شاهین طبع خودش رزومه است و کارنامه او با نتایج خوب نیاز به بررسی ندارد.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال: اسم شاهین طبع خودش رزومه است/ او هیچ شرطی را تعیین نکرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود قاسمی در مورد اینکه آیا برای انتخاب سرمربی تیم ملی فقط رزومه شاهین طبع بررسی شد یا فرد دیگری هم بود، اظهار داشت: اسم شاهین طبع خودش رزومه است و نیاز به بررسی ندارد. مدال نقره بازی های آسیایی و راهیابی به جام جهانی و کسی سهمیه المپیک نتایج او با تیم ملی بوده است. ما در جلسه کمیته فنی شرایط تیم‌های ملی رده‌های پایه را بررسی کردیم و نیازی به بررسی کادرفنی بزرگسالان نبود.

وی ادامه داد: این جلسه اصلا بحث انتخاب سرمربی نبودو وضعیت شاهین طبع مشخص بود و فقط برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان گرفته شد. اگر دقت کنید چند روز قبل هم اسکریولو سرمربی موفق اسپانیا در سمت خود ابقا شد.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال گفت: کوهیان و آتشی هم در کادرفنی زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم با حضور آنها در المپیک نتایج خوبی را کسب کنیم.

قاسمی در پاسخ به این سوال که آیا شاهین طبع شرطی را هم تعیین کرده است، یا خیر عنوان کرد: به هیچ عنوان این اتفاق نیفتاده است و او هم با کمال متانت سرمربیگری مجدد را قبول کرد.

وی در خصوص اینکه وضعیت برگزاری کاپ آسیا به کجا رسید، اظهار داشت: آخرین ایمیلی که زدند قرار شده مسابقات به صورت متمرکز در یکی از 4 کشور گروه ما برگزار شود. احتمالا پنجره دوم که آذر بود به بهمن ماه منتقل می‌شود و پنجره سوم هم تیرماه برگزار خواهد شد.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد در مود اینکه آیا می‌توان با توجه به قدرت ایران و حریفان، نفرات جوانتر را برای ادامه مسابقات انتخاب کرد یا خیر، تاکید کرد: بنای فدراسیون و کادرفنی این است که هیچ تیمی را دست کم نگیرند. عربستان و قطر با جذب بازیکنان خارجی تیم خود را تقویت کرده‌ اند. ضمن احترام به تمام حریفان بازیکن جوان هم به ترکیب تیم ملی اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول