اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اسلامی: دوستی با مالک شیمیدر را به همکاری ترجیح دادم/ در باشگاه به دنبال تخریبم بودند

سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین گفت: دوستی و رفاقت با مالک شیمیدر را به خاطر برخی مسائل به همکاری ترجیح دادم.

اسلامی: دوستی با مالک شیمیدر را به همکاری ترجیح دادم/ در باشگاه به دنبال تخریبم بودند

محمدرضا اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس؛ در مورد شرایط تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین، اظهار داشت: تیم جوان و جنگنده‌ای را بسته‌ایم. از فصل قبل چند بازیکن خوب را حفظ کرده‌ایم و تعدادی بازیکن هم اضافه کردیم. خارجی‌مان هم تا روز آینده به تیم ملحق می‌شود و در مجموع در از شرایط راضی هستم. 

* بودجه‌مان نصف تیم‌های مطرح است

وی ادامه داد:‌ یک مقدار دیر اقدام کردیم و بودجه‌مان هم نسبت به تیم‌هایی مانند مهرام، شهرداری گرگان، شیمیدر، نفت آبادان، نصف است و با توجه به اینکه در روزهای آخر نقل و انتقال قیمت بازیکنان داخلی بالا رفت، نتوانستیم ملی‌پوشی را جذب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین عنوان کرد: تعداد تیم‌هایی که وضع مالی‌شان خوب است در این فصل نسبت به قبل زیاد بوده و 8-9 تیم شرایط مالی خیلی خوبی دارند و آنها بازیکنان بزرگ را جذب کردند.

* با چک و چانه قیمت بازیکن آمریکایی را پایین آوردیم

اسلامی در مورد جذب بازیکن آمریکایی گفت: یک ماه پیش این بازیکن را زیر نظر داشتیم و خیلی چک و چانه زدیم که قیمتش را پایین بیاوریم در نهایت جذبش کردیم. با توجه به اینکه او آمریکایی است طول می‌کشد تا ویزایش صادر شود.

* تمرینات‌مان با رعایت کامل پروتکل‌ها است

وی در مورد اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تیم شما چگونه است‌،‌گفت: ما یک مرحله تست کرونا دادیم و قرار است هفته آینده هم تست دیگری بدهیم. تمرینات‌مان هم با رعایت پروتکل‌ها انجام شده و قبل از تمرین سالن ضد عفونی می‌شود. از سویی بچه‌ها هم خودشان مسائل بهداشتی را کاملا رعایت می‌کنند.

* به خاطر تخریب‌ها از شیمیدر جدا شدم/ دوستی با درغوکاسیان را به همکاری ترجیح دادم

سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال شیمیدر در پاسخ به اینکه چه شد از این تیم جدا شدید، گفت: ‌ابتدا باید بگویم که هنریک درغوکاسیان انسان بسیار خوبی است  و نگاه بلندی در بسکتبال دارد اما به هر حال آن زمان وضعیت باشگاه مشخص نبود و طی صحبت‌هایی که داشتیم آنها اعلام کردند وضعیت برای تیمداری مشخص نیست. از سوی دیگر شخصی که یکی دو سال قبل در باشگاه بود یک بار دیگر برای انجام کارها ورود کرده و حتی در یکی دو پیج شخصی علیه من و همکارانم جوسازی کرد و شب قبل از جلسه باشگاه هم با مصطفی هاشمی مذاکره کرده بود.

اسلامی ادامه داد:‌ من هم ترجیح دادم با تحرکات و تخریب‌های این فرد، از مجموعه شیمیدر جدا شده و به نوعی دوستی‌ام با درغوکاسیان را به همکاری ترجیح دادم. باز هم تاکید می‌کنم هیچ مشکلی با درغوکاسیان ندارم و برای کارهایم هم همیشه با او مشورت کرده‌ام اما فردی که مجدد به باشگاه بازگشته، اجازه نداد این همکاری ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول