اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

آخرین وضعیت ملی پوشان از زبان سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان با اشاره به اینکه آغاز اردوی تیم ملی به نفع ورزشکاران است، عنوان کرد: تمامی نفرات ملی‌پوش در این وقفه بلند مدت اردوی تیم ملی، تمرین مستمر و مداوم خود را داشتند.

آخرین وضعیت ملی پوشان از زبان سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان

مجید کهتری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص آغاز اردوهای پاراتیراندازی با کمان، اظهار داشت: با صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش و با رعایت پروتکل‌های که بسیار سختگیرانه است. همچنین تمامی نفرات تست کرونا خواهند داد و بعد از اخذ جواب تست دعوت شدگان به اردو اولین اردوی تیم پاراتیروکمان امسال از شنبه (19 مهر ماه) با حضور 6 کماندار در باشگاه فرهنگی ورزشی الیاف تهران برگزار خواهد شد و تا 30 مهر ماه ادامه پیدا می‌کند. اصغر زارعی‌نژاد، زهرا نعمتی، علی سینا منشازاده، رمضان بیابانی، غلامرضا رحیمی و محمدرضا زندی نفرات دعوت شده به این اردو هستند. جبرئیل عبادی به عنوان مربی و سعید اصغری گنجی به عنوان بدنساز در این اردو حضور دارند.

وی ادامه داد: این اردو ابتدا به منظور جمع کردن ملی‌پوشان در قالب اردوی تیم ملی بوده و یک ارزیابی از نفرات دعوت شده است. امیدوارم این اردوها بدون مشکل تا بازیهای پارالمپیک توکیو ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان با اشاره به اینکه آغاز اردوی تیم ملی به نفع ورزشکاران است، عنوان کرد: تمامی نفرات ملی‌پوش در این وقفه بلند مدت اردوی تیم ملی، تمرین مستمر و مداوم خود را داشتند. بالطبع تمرینات اردویی و باشگاهی برای آمادگی بهتر ورزشکاران مناسب‌تر بوده و آغاز اردوها می‌تواند آنها را به شرایط ایده‌آل نزدیک کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول