اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

سرپرست استقلال: باشگاه تعهد مالی به کشتی‌گیران ندارد/ در مورد ستاره‌های دوبنده کشتی گیران شیطنت می کنند

سرپرست تیم کشتی استقلال گفت: تمام تعهدات مالی برعهده من است و باشگاه هیچ تعهدی ندارد.

سرپرست استقلال: باشگاه  تعهد مالی به کشتی‌گیران ندارد/ در مورد ستاره‌های دوبنده کشتی گیران شیطنت می کنند

مسعود نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تغییر مدیریت در استقلال و احتمال به وجود آمدن مشکلات مالی برای تیم کشتی اظهار داشت: یک شرکت خصوصی به ریاست بنده، قرارداد سه ساله با استقلال به ثبت رسانده که در لیگ برتر کشتی شرکت کنیم. باشگاه هیچ تعهدی نسبت به پرداخت پول‌ها ندارد و تمام مسائل مالی به من مربوط می‌شود.

وی افزود: این تیم با هماهنگی من و رضا یزدانی بسته شده و تمام پرداختی‌ها طبق تعهدی که داشته‌ایم، به کشتی‌گیران پرداخت شده است. در ادامه هم هیچ مشکلی وجود ندارد. تا امروز با بهترین امکانات اردوها را برگزار کردیم. خدا را شکر هیچ دغدغه‌ای بابت تغییر سعادتمند در تیم به وجود نیامده است.

سرپرست تیم کشتی استقلال در خصوص مشکلات ثبت قرارداد چند کشتی‌گیر عنوان کرد: از روز اول که این تیم را با نام استقلال روانه مسابقات کردیم، موضع‌گیری ها و حرف و حدیث‌ها از گوشه و کنار شکل گرفت و کارمان دچار مشکل شد. در مقاطعی من هم دلسرد شدم برای ادامه کار ولی در کنار یزدانی کار را ادامه دادیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم قائمشهر از هم استانی‌های من است و این قراردادها قبل از حضور آنها در لیگ بسته شده بود. وقتی دیدند تیم ما به خوبی بسته شده، بعضی خواستند شیطنت کنند. کمیته انضباطی در خصوص ثبت قراردادها تصمیم‌گیری کرده و با مستنداتی که استقلال داشته، رأی را به سود این تیم داد. حالا نمی‌دانم چرا رضایت‌نامه بعضی کشتی‌گیران صادر نمی‌شود. واقعا اسم استقلال به لیگ ما هیجان خاصی داده و بزرگان و مسؤولان باید مشکلات را حل کنند.

نصیری در رابطه با برگزاری لیگ کشتی گفت: واقعا برگزار کردن مسابقات در این شرایط سخت است. ما به عنوان یک اسپانسر نیاز داریم یک شرایط آرام داشته باشیم. امیدواریم در روزهای آینده مشکلاتمان حل شود. اگر این مشکلات ادامه‌دار باشد، من هم سال آینده تیم‌داری نمی‌کنم.

اسپانسر تیم استقلال در رابطه با حاشیه به وجود آمده در رابطه با لوگوی روی دوبنده و درج ستاره عنوان کرد: استقلال به عنوان یک باشگاه فرهنگی ورزشی افتخارات خودش را به جامعه نشان می‌دهد. نمی‌توان گفت که تیم کشتی از لوگو سوءاستفاده کرده است. برخی‌ می‌خواهند شیطنت کنند. اگر ستاره روی دوبنده آمده باشد، آنقدر چیز مهمی نیست که بخواهند به خاطر آن تیم را به حاشیه بکشانند.

نصیری در رابطه با سرپرست جدید استقلال گفت: مددی با ما تماس گرفته و جویای احوال تیم بوده است. حتماً در روزهای آینده با او دیدار خواهم داشت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول