اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پرداخت ۹۰ میلیارد تومان پول بلاعوض در مناطق زلزله زده شهرستان سراب و میانه

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: ۹۰ میلیارد تومان پول بلاعوض در دو شهرستان سراب و میانه پرداخت شد که از بیت‌المال بود که اگر خانه‌ها بیمه بودند دیگر این پول از بیت المال داده نمی‌شد.

پرداخت ۹۰ میلیارد تومان پول بلاعوض در مناطق زلزله زده شهرستان سراب و میانه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تقی کرمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زلزله میانه و سراب از جمله اتفاقات بزرگی بود که از کانکس خودداری شد زیرا ما تجربه تلخ زلزله ورزقان را داریم که عین دمل چرکین هنوز باقی مانده‌اند. 

وی با بیان اینکه در زلزله میانه و سراب اگر کانکسی اعطا می‌شد دیگر پول ۱۰ میلیون تومانی داده نمی‌شد، گفت: زلزله سراب و میانه از جمله اتفاقات کم حاشیه بود که به خاطر مدیریت رسانه صحیح و تلاش مسوولان بود. 

مدیرکل امور روستای استانداری آذربایجان‌شرقی به توافق‌نامه بین بیمه فرهنگ و میهن اشاره کرد و گفت: هر کسی خانه خود را بیمه کند از طریق این دو بیمه با تخفیفات زیادی روبرو خواهد شد به طوریکه با ۴۵ هزار تومان اماکن بیمه می‌شود. 

وی افزود: ۹۰ میلیارد تومان پول بلاعوض در دو شهرستان سراب و میانه پرداخت شد که از بیت‌المال بود که اگر خانه‌ها بیمه بودند دیگر این پول از بیت المال داده نمی‌شد. 

کرمی تصریح کرد: فردا ۵۳ پروژه عمرانی به مبلغ ۸۳ میلیارد تومان به مناسبت روز روستا افتتاح خواهد شد. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول