اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

تمجید: برخی‌ها آن روی سکه را نمی بینند / فرآیند برگزاری لیگ تکواندو را یکی پس از دیگری جلو می‌بریم

سرپرست سازمان لیگ تکواندو گفت: هر تغییری منتج به تحول و طرواتی می‌شود، منتها جنس انسان این گونه است که با تغییرات مقابله و مخالفت می‌کند.

تمجید: برخی‌ها آن روی سکه را نمی بینند / فرآیند برگزاری لیگ تکواندو را یکی پس از دیگری جلو می‌بریم

محسن تمجید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به تیمهای لیگی، اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی برای ورزشی‌های رزمی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی ابلاغ شده است (اینجا) و این هفته هم این پروتکل‌ها را به تیمها ابلاغ می‌کنیم. آغاز مسابقات در زمان پایین آمدن اوج کرونا خواهد بود. ما که نمی‌خواهیم جان و سلامتی کسی به خطر بیفتد. فرآیند برگزاری لیگ را یکی پس از دیگری جلو می‌بریم. پروتکل‌ها به باشگاهها ابلاغ می‌شود و تیم هایی که مترصد حضور در لیگ تکواندو هستند و پروتکل‌ها را خوانده‌اند و حضورشان در لیگ قطعی است با آنها جلسه خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: یک بخشی از پروتکل‌ها از نظر مالی هزینه‌های را بالا می‌برد. در بخش مبارزه باید تست پی سی آر برای شرکت در لیگ باشد. شاید برخی از تیم ها ببینند؛ هزینه بالاست و در لیگ حضور پیدا نکنند. ثبت نام اولیه و واریز ورودیه زمانی انجام خواهد شد که پروتکل‌های را کامل دیده باشند و پروتکل ها منطبق بر سیاست‌های باشگاه‌شان است.

سرپرست سازمان لیگ تکواندو در مورد تغییرات آیین نامه لیگ تکواندو (اینجا) نسبت به سالهای گذشته، تاکید کرد: آیین‌نامه قبل از ابلاغ، از چند فیلتر می‌گذرد و تغییرات در آن حاصل می‌شود. هر تغییری منتج به تحول و طرواتی می‌شود و همیشه تغییر خوب بوده، منتها جنس انسان این گونه است که با تغییرات مقابله و مخالفت می‌کند، چون آن روی سکه را نمی‌بیند. امیدوارم این تغییرات باعث شود تا تکواندو توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول