اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تکمیل زنجیره تولید و بازاریابی صنایع دستی زنان عشایر آذربایجان‌غربی

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: ۲۵ واحد صندوق خرد زنان عشایر در سطح استان با هدف تکمیل زنجیره تولید و بازاریابی صنایع دستی و سنتی عشایر فعالیت می‌کند.

تکمیل زنجیره تولید و بازاریابی صنایع دستی  زنان عشایر آذربایجان‌غربی

علی ناجی در گفت‌وگو با خبرگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های محوری سازمان عشایر در خدمات رسانی به جامعه عشایری موضوع صنایع دستی و گردشگری است و در این راستا در استان  حدود ۲۵ واحد صندوق خرد زنان عشایر تشکیل شده که دارای حدود ۶۰۰ نفر عضو هستند.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم این صندوق‌ها را ساماندهی و صنایع سنتی عشایری را توسعه دهیم، یک دوره کارگاه  آموزشی و ترویجی کارآفرینان این صنعت در شهرستان ماکو به مدت ۲ روز برگزار کرده ایم.

مدیر کل امور عشایری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: عشایر آذربایجان‌غربی با جمعیت بالغ بر  ۱۰۴ هزار نفر در قالب ۱۵ هزار و ۶۹۹ خانوار ۹درصد جمعیت آذربایجان غربی را تشکیل می‌دهند.

ناجی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی اعضای صندوق خرد زنان عشایر آذربایجان‌غربی با موضوع " ایجاد زنجیره تولید و بازار یابی، صنایع دستی در استان " به مدت ۲ روز از تاریخ ۱۲ مهرماه در شهرستان ماکو برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول