اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

عصبانیت مربی بارسا از گریژمان/ بی‌اعتمادی کومان نسبت به دمبله

سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از دیدار مقابل سویا از اتفاقات تاکتیکی بازی صحبت کرد و پس از تمجید از کوتینیو، به انتقاد از عملکرد گریژمان پرداخت.

عصبانیت مربی بارسا از گریژمان/ بی‌اعتمادی کومان نسبت به دمبله

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته پنجم لالیگا بارسلونا در خانه مقابل سویا به تساوی یک بر یک رسید.

رونالد کومان که پس از 2 برد به یک تساوی رسید، پس از این بازی در نشست خبری به تمجید از سویا پرداخت.

سرمربی بارسلونا گفت: بازی سختی بود. آنها واقعا فشار زیادی آوردند و پرس خوبی انجام دادند. مشکل ما این بود که موقعی که توپ را در اختیار داشتیم به مانند همیشه بازی نمی‌کردیم.

کومان ادامه داد: سویا واقعاً خوب فوتبال بازی می‌کند. پرس و فشار عالی از خط تدافعی ما انجام می‌دهند و این نشان می‌دهد که چقدر از لحاظ فیزیکی برتر از ما هستند.

سرمربی بارسلونا گفت: ما هم خوبی بازی کردیم ولی در نیمه دوم مالکیت را به حریف دادیم. همین باعث شد تا ریتم بازی در دست سویا بیفتد و کار ما سخت شود اما از عملکرد تیمم راضی هستم. البته باید بگویم تیم من خسته بود ولی تا انتهای بازی جنگید.

سرمربی بارسلونا در خصوص کوتینیو گفت: فیلیپه به ما بسیار کمک می‌کند، اعتماد به نفس می‌دهد ولی باید این را همیشه عملی کند. کوتینیو بازی خوبی انجام داد و نشان داد چقدر بازیکن خوبی است.

کومان در خصوص گریژمان که در دقیقه 61 از بازی بیرون رفت گفت: تعویض گریژمان در بازی مقابل سلتاویگو یک تعویض تاکتیکی بود. وقتی او و آنسو فاتی در ترکیب ما هستند، تیم ما سرعت خوبی به خود می‌گیرد ولی در مقابل سلتا ما 10 نفره شده بودیم.

کومان ادامه داد: اما امروز گریژمان 2 فرصت مهم گلزنی را از دست داد. برای بازیکنی با کیفیت او، این توپ‌ها باید به گل بدل شوند.

سرمربی بارسلونا در خصوص آینده دمبله نیز اشاره داشت: در حال حاضر دمبله بازیکن بارساست. یک روز تا پنجره نقل و انتقالات باقی مانده و باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. من به ترینکائو، پدری و پیانیچ عادت کرده‌ام. ما باید بازی را در اختیار می‌گرفتیم و به همین خاطر این بازیکنان را به بازی فرستادیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول