اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

صادقی: قرارداد بازیکنان افزایش نسبی داشت/ شاید لیگ امسال با کیفیت باشد

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: قرارداد بازیکنان ما امسال افزایش نسبی داشته است.

صادقی: قرارداد بازیکنان افزایش نسبی داشت/ شاید لیگ امسال با کیفیت باشد

فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شروع تمرینات تیمش برای حضور در لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: ما همان ترکیب سال گذشته را حفظ کردیم. آیتک سلامت و عنایت ۲ بازیکنی هستند که به تیم ما اضافه شدند. از یک ماه گذشته تمرینات توپی و بدنسازی را آغاز کردیم. ظاهراً همه چیز خوب است. امیدوارم کرونا بگذارد تا بچه ها تمرین کنند. این مسئله کمی آزارمان می‌دهد. در اصفهان مدتی باشگاه تعطیل بود. البته ما تمرینات را داشتیم اما نه به شدت قبل.
وی درباره اینکه امسال در لیگ برتر ۹ تیم اعلام آمادگی کردند، گفت: شنیدم باریج اسانس انصراف داده است. این باشگاه گفته به خاطر کرونا و اینکه نمی تواند این موضوع را کنترل کند، در لیگ شرکت نمی‌کند. باید ببینیم چه تیمی جایگزین می شود.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن عنوان کرد: فدراسیون تصمیم گرفت برای لیگ امسال بازیکنان ملی را سهمیه بندی کند. به همین دلیل قرار شد ۷ بازیکن در تیم ها حضور داشته باشند اما برخی بازیکنان بیرون ماندند چون باشگاه‌ها شرایط مالی بدی داشتند و بازیکنان در آن حدی نبودند که بخواهند با قرارداد پایین بازی کنند. با تشکیل تیم شهرداری قزوین چند بازیکن به این تیم رفتند اما باز هم تعدادی از بازیکنان بیرون ماندند به همین دلیل فدراسیون سهمیه تیم ها را افزایش داد.
صادقی درباره حمایت ذوب‌آهن و وضعیت مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تسویه سال ۹۸ را انجام داده و امسال قرارداد بازیکنان افزایش نسبی داشته است. شرایط تمرینی خوبی داریم و مشکل خاصی نیست. امسال شرایط کرونا اجازه نداد بازیکنان لژیونر شوند و آنها در ایران ماندند. ۳-۴ تیم از این بازیکنان استفاده می‌کنند شاید امسال لیگ با کیفیتی داشته باشیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول