اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

توضیحات کومان در خصوص بازی سخت با سویا / آینده دمبله به خودش وابسته است

رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی مقابل سویا در خصوص شرایط تیم، نحوه تمرینات، آینده دمبله و خریدهای تیم صحبت کرد.

توضیحات کومان در خصوص بازی سخت با سویا / آینده دمبله به خودش وابسته است

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداشب بارسلونا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود به مصاف سویا خواهد رفت.

اولین چالش بزرگ مربی جدید آبی‌اناری‌ها تقابل با قهرمان لیگ اروپاست.

رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی مقابل سویا گفت: سویا یک تیم قدرتمند است و حریف سختی برای ما خواهد بود اما ما در خانه بازی می‌کنیم و تاکنون به 2 پیروزی رسیده‌ایم و به خودمان باور داریم.خوب است که بازی‌ها با رقیب‌ها آغاز می‌شود. ما می‌فهمیم کجای کار هستیم.

وی ادامه داد: از زمانی که من آمدم تنها 5 هفته می‌گذرد، ما تا الان خوب کار کردیم. مقابل سلتاویگو با اینکه یک یار کمتر داشتیم به پیروزی رسیدیم. من اشتیاق و انگیزه تیمم را تحسین می‌کنم.

سرمربی بارسلونا در خصوص خریدهای آتی این باشگاه تا 72 ساعت آینده (گزارش کامل را در اینجا بخوانید) گفت: ما اریک گارسیا را می‌خواهیم. تنها چند روز به پایان نقل و انتقالات زمان باقی مانده و امیدواریم این بازیکن بارسایی شود. البته مشکلات اقتصادی باشگاه نیز کار را پیچیده کرده است.

کومان در خصوص ستاره فرانسوی خود گفت: من خیلی نمی‌توانم در خصوص دمبله حرف بزنم. حضور او در زمین بستگی به عملکرد رقیبانش دارد و این که او چگونه تمرین می‌کند. آینده‌اش را نمی‌دانم چگونه رخ خواهد داد. ما هنوز با هم خیلی جدی صحبت نکرده‌ایم.

مربی بارسلونا اظهار داشت: ما با شدت و سخت در تمرینات تلاش می‌کنیم. ما جوری بازی می‌کنیم که تمرین می‌کنیم و برای استراحت به بازی نمی‌رویم.

کومان در خصوص خرید جدید بارسلونا نیز گفت: نمی‌دانم سرجینیو دِست می‌تواند به لیست اضافه شود یا خیر. باید صبر کنیم تا مجوز بازی او صادر شود. او توانایی بالایی دارد و در سن 17 سالگی در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده است.

کومان درباره کوتینیو نیز گفت: او هم بازیکن خوبی بوده و چیزهای زیادی در بایرن مونیخ یاد گرفته است. وظیفه من این است که بازیکنانم را آماده کنم و آنها را در بهترین پست قرار دهم.

وی در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: ما خوشحالیم و باید در هر بازی توانایی‌های خودمان به دنیا نشان دهیم و ثابت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول