اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اسلام‌آباد کرج تا پایان سال تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می‌گیرد

مدیر آب و فاضلاب کرج وعده اتمام عملیات اجرایی شبکه فاضلاب اسلام آباد را تا پایان سال جاری داد، همچنین معاون عمرانی منطقه یک شهرداری کرج اظهار امیدواری کرده است تا با توجه به مشکلات موجود سر راه پروژه این وعده محقق شود.

اسلام‌آباد کرج تا پایان سال تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، منطقه اسلام آباد از جمله مناطق قدیمی کرج،  از  مدت ها پیش در انتظار اجرای شبکه فاضلاب است که بخش کوچکی از آن اجرا و مابقی  نیمه کاره رها شده است.

ساکنان منطقه اسلام آباد همچنان با مشکلات زیست محیطی و هزینه تخلیه چاه‌های منازل مواجه بوده و خواستار اجرای شبکه فاضلاب  در منطقه  هستند.

شهرام حافظ، مدیر آب و فاضلاب کرج با تشریح برنامه عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در منطقه فوق، به خبرنگار فارس کرج، گفت: تا پایان امسال منطقه اسلام آباد به صورت کامل تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می گیرد.

مدیر آب و فاضلاب کرج افزود: علیرغم  مشکلاتی از جمله کم عرض و باریک بودن کوچه‌ها، جنس و سختی زمین و شیب های بالا در منطقه اسلام آباد، به جز مناطقی که باید املاکشان برای تخریب به شهرداری تحویل شود، در تمامی محدوده ای که در طرح تفصیلی آورده شده، شبکه فاضلاب اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد منطقه اسلام آباد تحت پوشش شبکه فاضلاب قرارگرفته و ۴۰ درصد باقیمانده نیز  تا پایان امسال اجرا خواهد شد. 

حافظ یادآور شد: باتوجه به هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری منطقه و رعایت حال مردم برای تردد،  اجرای شبکه فاضلاب به صورت تدریجی در منطقه صورت می‌گیرد و تا پایان سال به اتمام می‌رسد. 

اجرای عملیات حذف انهار و کانیو گذاری در منطقه اسلام آباد 
 
امیر سعید حدادیان، معاون امور عمرانی منطقه یک شهرداری کرج نیز در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی آبفا و هماهنگی با شهرداری در خصوص رعایت حال مردم برای تردد در منطقه، اجرای شبکه فاضلاب  در منطقه اسلام آباد به تناسب اولویت بندی در حال اجراست. 

وی با بیان اینکه در سال گذشته از سوی شهرداری منطقه برای اجرای ۲۲۰۰ متر شبکه فاضلاب  مجوز  صادر شده است، افزود: در سال جاری برای اجرای شبکه فاضلاب در ۳۵۰۰ متر مجوز صادر شده که در حال اجراست. ضمن اینکه برای اقدامات دیگری ازسوی آبفا درخواست مجوز شده که در مراحل صدور است. 

معاون عمرانی منطقه یک شهرداری کرج با اشاره به اینکه با تعاملات مثبت  شهرداری و آبفا در حال حاضر انشعابات فاضلاب از خیابان ولیعصر تا سرخانی خارج از نوبت در حال انجام است، اظهار کرد: شهرداری عملیات حذف نهر و کانیوگذاری از ابتدای اسلام آباد تا کوچه ولیعصر را در دستور کار دارد که همزمان با اجرای شبکه فاضلاب بخشی از عملیات کانیوگذاری انجام شده و مابقی نیز در حال اجراست که متعاقب آن اجرای شبکه فاضلاب در کوچه های منتهی به خیابان شریعتی نیز اجرا می‌شود. 

وی افزود: علیرغم مشکلات کار عمرانی در منطقه اسلام آباد به دلیل باریکی معابر و سختی زمین، امیدواریم با همکاری آبفا و اجرای شبکه فاضلاب در منطقه و مساعد بودن شرایط آب و هوایی بتوانیم عملیات حذف انهار و کانیو گذاری در منطقه را طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول