اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سهرابی از باشگاه تراکتور خداحافظی کرد

مدیر عامل سابق باشگاه تراکتور با انتشار پیامی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

سهرابی از باشگاه تراکتور خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میرمعصوم سهرابی مدیر عامل سابق باشگاه تراکتور با انتشار پیامی از هواداران تیم تراکتور خداحافظی کرد.

این متن به شرح زیر است: 

با سالها تجربه در حوزه ورزش، علی الخصوص فوتبال به مدت یکسال درخدمت شما عزیزان بودیم، طی این مدت سعی بنده و همکارانم حفظ آرامش و پرهیز از اقدامات توام باحاشیه بود و طی این مدت شرایط کرونایی، عدم حضور بازیکنان خارجی و در مقطعی با کمبود بازیکن، مقطع خاص وسختی را برای تراکتور رقم زد که در سایه لطف والطاف خداوند متعال وحمایت شما هواداران باعث شد فصل را با سربلندی تمام کنیم.
هیچ چیزی در این باشگاه بالاتر از شادی هوادار نبوده و نیست و خوشحالیم که توانستیم شادی بخش زندگی هواداری باشیم هر آمدنی توأم با رفتن است و امروز با توجه به شرایط پیش آمده زمان آن رسیده که نباشیم، از حسن نظر و اعتماد مالک و هیات مدیره محترم بابت حضور در هیات مدیره و معاونت ورشی این باشگاه بزرگ هم برای بنده افتخار بزرگی است، اما با توجه شرایط ترجیح می دهم به عنوان یک هوادار در کنار تیم پر شورها باشم. برای موفقیت این تیم دعا کنیم.

لازم به ذکر است روز گذشته علی پور در مدیریت باشگاه جایگزین میرمعصوم سهرابی شده و  سهرابی هم به عنوان معاونت ورزشی باشگاه منصوب شده بود که وی از این سمت استعفا و از باشگاه تراکتور خداحافظی نمود.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول