اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خطیبی: امیدواریم نماینده شایسته‌ای برای اراک باشیم/ با 70درصد از بازیکنان مدنظر به توافق رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امیدواریم با تلاش مضاعف مجموعه باشگاه، فصل پیش رو نماینده شایسته‌ای برای استان مرکزی و کلانشهر اراک در لیگ برتر باشیم.

خطیبی: امیدواریم نماینده شایسته‌ای برای اراک باشیم/ با 70درصد از بازیکنان مدنظر به توافق رسیدیم

به گزارش خبرگزاری فارس، رسول خطیبی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از تیم آلومینیوم اراک، اظهار داشت: ضمن عرض تبریک به مردم خوب و شریف استان مرکزی به ویژه کلانشهر اراک، از مسئولین استانی و ورزشی، همکاران زحمتکش و پرتلاش در مجموعه باشگاه، کادرفنی و بازیکنان، هواداران پرشور و تمامی عزیزانی که در فصل گذشته و در راه صعود به لیگ برتر همواره یار و یاور باشگاه بوده و هستند، نهایت تقدیر و تشکر رادارم.

خطیبی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک تصریح کرد: امیدواریم با تلاش مضاعف مجموعه باشگاه، فصل پیش رو نماینده شایسته‌ای برای استان مرکزی و کلانشهر اراک در لیگ برتر باشیم. از تمامی بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم که در فصل گذشته با تمام توان برای موفقیت تیم زحمت کشیدند، قدردانی می‌کنم و آرزوی سربلندی و پیروزی در مسیر زندگی فوتبالی و شخصیشان را از ایزدمنان خواستارم.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: در هفته‌های اخیر با بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد بازیکنان مدنظر به توافق رسیده‌ایم و قراردادها منعقد شده است. تمرینات را به زودی استارت خواهیم زد. تعدادی از بازیکنان روز گذشته با حضور در ساختمان باشگاه به صورت رسمی معرفی شده اند و مابقی بازیکنان نیز به زودی از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول