اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آغاز ساخت ۲ اثر مستند و سریال با محوریت مدافعان سلامت در گیلان

مدیرکل صداوسیمای گیلان از آغاز ساخت دو اثر مستند و سریال در گیلان خبر داد و گفت: ساخت یک فیلم مستند از نخستین شهیده مدافع سلامت گیلان و همچنین یک سریال از جان‌فشانی‌های مدافعان سلامت توسط صداوسیمای گیلان آغازشده است.

آغاز ساخت ۲ اثر مستند و سریال با محوریت مدافعان سلامت در گیلان

محمدباقر باقرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدافعان سلامت قطعاً در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد، اظهار کرد: رشادت‌های مدافعان سلامت همچون دفاع مقدس رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار خواهد شد.۲

وی با بیان اینکه رسانه ملی از ابتدای شیوع ویروس کرونا پا به‌پای مدافعان سلامت همراه بوده، افزود: نخستین گزارش از بخش کرونا کشور توسط یک خبرنگار گیلانی تهیه‌شده است در حالیکه حتی لباس محافظتی چندان مناسبی نیز برای ورود به بخش کرونا وجود نداشت.

مدیرکل صداوسیما استان گیلان از تولید یک فیلم مستند با محوریت شهدای مدافع سلامت در گیلان خبر داد و گفت: برای پاسداشت زحمات پرستاران مستند فاخری از کم سن و سال‌ترین شهید مدافع سلامت «شهیده زهرا خانعلی پور» در گیلان آغازشده است.

باقرزاده همچنین با اشاره به ساخت اثر دیگری با محوریت جان‌فشانی‌های روزهای نخست کادر بهداشت و درمان بیان کرد: صداوسیمای گیلان اثر دیگری را نیز در دست تولید و ساخت دارد که به‌عنوان یک سند ارزشمند در تاریخ پزشکی ما ماندگار و پس از تولید در شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه گروهای مختلفی علاوه بر کادر درمان در دوران اوج کرونا در صحنه حاضر و به بیماران خدمت کردند، تصریح کرد: در این سریال علاوه بر نشان دادن زحمات کادر سلامت ازجمله پزشکان و پرستاران به زحمات گروه‌های مردمی و بسیجیان که پا به‌پای پرستاران در صحنه حاضر بودند نیز پرداخته‌شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول